Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: بازیکنانم بازی خوبی ارایه دادند و تلاش کردند پیروز میدان باشند و مسوولیت باخت متوجه من است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمود فکری در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار تیمش با فولاد خوزستان اظهار کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم و به همه آن ها خسته نباشید می گویم چرا که با تمام توان رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بابت باخت تیم از همه هواداران عذر خواهی می کنم و به عنوان مسوول فنی تیم مسوولیت باخت را بر گردن می گیرم.

سرمربی تیم استقلال افزود: ما تمام توانمان را گذاشتیم که برنده میدان باشیم و این شانس را داشتیم که برنده میدان باشیم، اما اتفاقاتی افتاد که جزیی از فوتبال است و موجب شد ما نتوانیم پیروز شویم.

فکری بیان کرد: این باخت در زمان خوبی اتفاق افتاد و موجب شد که ما هوشیار تر شویم و ادامه مسیر را با برنامه ریزی دقیق تر دنبال کنیم.

او در خصوص داوری این دیدار تصریح کرد: صحبت در خصوص داوری را به عهده کارشناسان می گذاریم، این مسابقه خیلی پر برخورد و پرحاشیه بود، بیشتر مسایل روی نیمکت ها اتفاق افتاد.

سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به پرسشی در خصوص عدم تعویض بازیکنان و عدم اطلاع در مورد بیانیه باشگاه توضیح داد: تعویض کردن و بخش فنی تیم بر عهده من است و این تشخیص کادر فنی بوده و در مورد بیانیه هم باید عرض کنم اینجا هستیم که در خصوص مسایل فنی تیم صحبت کنیم نه چیز دیگری.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران استقلال تهران محمود فکری برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر

به گزارش قدس آنلاین، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی آبی پوشان گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود. شاید هم یک هفته به یادماندنی بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت آقای دکتر علی عسگری و مهندس شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم از امشب استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید.

او ادامه داد: از داستان‌های امسال هر چه بگویم کم گفتم. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد. اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاق‌هایی برای استقلال افتاد که اصلا خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید ولی باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

سرمربی استقلال بیان کرد: امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند، چون همه امسال اذیت شدند. فعلا نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به زودی با هواداران درباره بلاهایی که در یکسال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کم و کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند.

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو