Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- گفته می شود یکی از دلایل خروج محمد علیپور، مدیرعامل سابق تراکتوری ها از این تیم که در روزهای اخیر اتفاق افتاد به قراردادهای او با بازیکنان جدید بر می گشت. قراردادهایی که مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.
به گزارش آریا، بعد از اخباری که در هفته های اخیر در رابطه با تغییر قرارداد بازیکنان تیم استقلال شنیده می شد، حالا از تبریز خبر می رسد مبالغ موجود در قرارداد بازیکنان جدید تراکتور نیز مورد بازنگری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف و حدیث هایی که درباره مبالغ موجود در قرارداد بازیکنان جدید تراکتور به گوش می رسد، در نهایت باعث شد تیم مدیریتی تبریزی ها قراردادهای مورد نظر را یک بار دیگر بررسی کند تا بتواند مبالغ ثبت شده را با تخفیفی چشمگیر به امضای دوباره برساند. اتفاقی که در هفته های اخیر دیدیم در تیم استقلال تهران هم افتاد و تعدادی از بازیکنان این تیم بالاجبار تخفیف خوبی برای باشگاه در نظر گرفتند تا به این ترتیب سقف مبالغ مورد نظر خود را پایین بیاورند و حالا می توان گفت اپیدمی جلوگیری از بستن قرارداد با مبالغ خیلی بالا از تهران به تبریز رسیده است!
مسئولان تیم تراکتور برای آغاز این روند، ابتدا به سراغ محمد عباس زاده رفتند. مهاجمی که البته در روزهای اخیر و پس از عقد قرارداد با تراکتوری ها به دلیل حواشی ایجاد شده صحبت هایی مبنی جدایی زودهنگام او به گوش می رسید اما در نهایت با تعهدی که باشگاه از مهاجم جدید تراکتوری ها گرفت این اتفاق نیفتاد تا بازیکن مورد نظر علیرضا منصوریان در این تیم بماند.
این بازیکن در قراردادی که با تراکتوری ها تنظیم کرده بود برای فصل اول مبلغ یک و نیم میلیارد و برای فصل دوم نیز مبلغ دو میلیارد تومان به ثبت رسانده بود تا به این ترتیب برای دو سال حضور خود در جمع تبریزی ها سه و نیم میلیارد تومان طلب کند. مبلغی که در زمان مدیرعاملی علیپور به ثبت رسید که حالا از نظر مدیران تراکتور مورد قبول نیست. آنها در جلسه ای که با مدیر برنامه محمد عباس زاده داشتند به او گفتند برای باقی ماندن در لیست بازیکنان این تیم باید مبلغ قراردادش را پایین بیاورد.
مسئولان تبریزی به این منظور به عباس زاده اعلام کردند حاضرند برای سال اول مبلغ هشتصد میلیون تومان و برای سال دوم نیز مبلغ یک میلیارد تومان برای این بازیکن دستمزد در نظر بگیرند. مسئله ای که با اعتراض عباس زاده و مدیربرنامه های او روبرو شد و پس از چانه زنی طرفین و البته اصرار منصوریان به حفظ این بازیکن، در نهایت قرار بر این شد برای سال اول حضور عباس زاده در تراکتور مبلغ یک میلیارد تومان و برای سال دوم نیز مبلغ یک و نیم میلیارد تومان توافق شود و به این ترتیب مبلغ کلی سه و نیم میلیارد او برای دو سال به مبلغ دو و نیم میلیارد کاهش پیدا کرد.
پس از توافق جدید و البته در جواب به اعتراض مدیر برنامه مهاجم سابق نساجی که گلایه داشت چرا از بین تمام بازیکنان جدید تراکتور، فقط مبلغ قرارداد عباس زاده باید اصلاح شود، مسئولان تیم تراکتور اعلام کرده اند این رویه ای است که برای بررسی قرارداد همه بازیکنان جدید در پیش گرفته اند و به این ترتیب قطعا به قرارداد سایر بازیکنان تازه تراکتوری شده لیگ برتر نیز خواهند رسید. از تبریز به گوش می رسد که قرارداد 9 میلیاردی سعید واسعی با تراکتور اصلی ترین هدف مسئولان این تیم است چرا که آنها معتقدند این مبلغ برای این بازیکن بسیار بالاست و قطعا باید مورد بازنگری قرار بگیرد. این درخواست تراکتوری ها در حالی مطرح می شود که مبلغ دو میلیارد تومان برای صدور رضایت نامه واسعی نیز در همین مبلغ 9 میلیارد تومانی محاسبه شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهاجم تازه وارد عباس زاده تراکتور میلیارد تومان بازیکنان جدید نیم میلیارد جدید تراکتور تراکتوری ها عباس زاده برای سال مبلغ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!

به گزارش ورزش سه، حسن‌زاده که یکی از مردهای مطمئن شمسایی است و در ضربات پنالتی با خونسردی ماموریتش را انجام داد بعد از سوت بازی و دقایق کوتاهی که ملی‌پوشان شادیشان را با هواداران حاضر در استادیوم و عکاسان شریک شدند آنها را جمع کرد و گفت: جشن همینجا تمام می‌شود و باید روی بازی بعد با تایلند تمرکز‌ کنیم.

حسن‌زاده که با صدای بلند بازیکنان را خطاب قرار داد ادامه داد: ما باید نمایش بهتری داشته باشیم، باید قوی‌تر بازی کنیم که جای حرف و حدیثی نماند، ما یک تیم هستیم که برای شادی مردم می‌جنگیم، اینجا هستیم چون ماموریت ما قهرمانی است.

بازیکنان با فریاد «یا زهرا» با او همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی