Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با استفاده از ظرفیت‌های دولت الکترونیک از جا به جایی مسافران کرونایی در وسایل حمل و نقل عمومی جلوگیری می‌شود.

«محمدجواد آذری جهرمی» در توئیتر خود نوشت: با همکاری خوب وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت راه و شهرسازی بر بستر ‎دولت الکترونیکی، از امروز جمعه کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ‎کرونا تطابق داده می‌شوند و از جابجایی افرادی که مبتلا هستند جلوگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند مبتلا نیز امروز از فرودگاه بازگردانده شدند.

وی با بیان این که این اتفاق برای اتوبوس‌ها روز سه‌شنبه اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: تپسی و اسنپ هم با اتصال به ‎#دولت_الکترونیکی، بررسی رانندگان خود با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ‎#کرونا را آغاز کردند.

به گفته جهرمی ، اکنون حساب کاربری چند صد راننده مبتلا معلق شد. وی خاطرنشان کرد: سایر تاکسی‌های اینترنتی هم در این هفته موظفند به دولت الکترونیکی متصل شوند. برای رانندگان مبتلا هم بسته‌ حمایتی خواهیم داشت.

منبع: عصرایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر ارتباطات دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر جمعه با حضور در شهر لواسان از مرکز آموزش عمومی انتخابات تمام الکترونیک در لواسان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

وی اضافه کرد: در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

این مسئول گفت: برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در مراکزی به دست اندرکاران آموزش داده می‌شود، که از این مراکز و نحوه اجرای آن بازدید شد.

کد خبر 6095845

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار