Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی ابراهیمی کارنامی درباره آخرین وضعیت بازار فروش پرندگان فریدونکنار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: فعالیت بازار فریدونکنار به هیچ وجه مورد تایید نیست.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا شرایط را بدتر و نگرانی‌ها را بیشتر کرد، افزود: این بازار محل تجمع خریداران و فروشندگان است که درواقع کانونی برای انتشار ویروس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه بازار فروش پرندگان فریدونکنار همچنان فعال است، تصریح کرد: بحث نظارت‌های دامپزشکی در زمینه ذبح پرندگان در این بازار باید مورد توجه قرار گیرد.

 

ابراهیمی‌کارنامی در پایان گفت: طی آخرین جلسه‌ای که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و مسؤولان شهرستان فریدونکنار داشتیم مقرر شد فعالیت این بازار محدود شود که تحقق ین مهم  در واقع مستلزم همکاری همه دستگاه‌های ذیربط است.

 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده ۲ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان بهشهر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت نظر کارشناسی تخلف را محرز و متهمین را علاوه بر ضبط کالابه پرداخت ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج