Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قزوین گفت: در راستای اعمال محدودیت های تردد در استان از ساعت 24 جمعه شب مسیرهای خروجی قزوین از اتوبان در سه منطقه مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد شغیعی در این باره اظهارداشت: در راستای اعمال محدودیت های تردد در شهرهای استان در شهرستان قزوئین هم محدودیت هایی اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از ساعت ۲۴ امشب خروجی اتوبان به سه منطقه مسدود شده است و از شهروندان انتظار داریم با متولیان امر همکاری کنند.

فرماندار شهرستان قزوین یادآورشد: این سه منطقه شامل خروجی اتوبان به سمت باراجین، خروجی اتوبان به میدان شورا و خروجی اتوبان به سمت اسماعیل آباد است که از ساعت ۲۴ جمعه شب مسدود شده است. 

شفیعی گفت: از امروز شنبه اول آذرماه ورود کلیه خودروها با پلاک های غیر بومی به شهرستان قزوین ممنوع است و متخلفان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان جریمه می شوند.

وی اظهارداشت: محدودیت های ایجاد شده برای حفظ سلامت مردم اعمال می شود و بدون تردید بدون مشارکت همه جانبه مردم اهداف تعیین شده محقق نخواهد شد و شاهد چالش های جدی و بحرانی در استان خواهیم بود.

فرماندار قزوین اظهارامیدواری کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، ماندن در منزل و خودداری از سفر شاهد بازگشت به شرایط عادی در استان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمد شفیعی فرماندار قزوین خروجی اتوبان سه منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم

بارش‌های بهاری و شدید در برخی شهرهای خراسان‌جنوبی باعث جاری شدن سیل و مسدود شدن جاده ها و آب‌گرفتگی منازل شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، بارش‌های شدید که از دیروز اکثر شهرهای استان را درگیر کرده بود باعث مسدود شدن جاده در منافع عشایری شهرستان نهبندان شد.

در شهرستان قائنات و نیمبلوک، در منطقه عشایری جانمیزار، چاه جملی و چاه دهنه باعث تخریب ایل راه عشایری شد.

در شهرستان خوسف البته شدت بارش بیشتر بود به حدی که فرماندار شهرستان را مجبور به صدور هشدار قرمز کرد.

در شهر ماژان و خوسف، مسیرهای دولت آباد به سمت مزار امام زاده شاه سلیمان علی در محل رود کاج جاده مسدود است و تمامی نیروهای امدادی و راهداری و مدیریت بحران درتلاش برای بازگشایی معابر هستند.

با توجه به بارندگی‌های اخیر و پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های پراکنده و نیاز به باز کردن معابر شهرستان خوسف در محور ماژان به معدن قلعه زری و بصیران و راههای روستایی، هموطنان تا زمان بازگشایی کامل این مسیر نسبت به تردد در این محور خودداری نمایند.

به گزارش ایمنا، به دلیل شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد و مردم باید از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز و نیز تردد شبانه در این محورها جدا خودداری کنند.

کد خبر 750389

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است