Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، گزارش رسانه های محلی آمریکا از وقوع تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر «وُویتوسه» ایالت ویسکانسین و حضور گسترده نیروها پلیس در محل حادثه حکایت می کند.

بنا بر گزارش شبکه سی بی اس میلواکی، حوالی ساعت ۳ بعدازظهر به وقت محلی گزارشی مبنی بر وقوع تیراندازی در مرکز خرید «مای فر» به مرکز پلیس مخابره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خبرنگار دفتر محلی شبکه ای بی سی نیز با اعلام اینکه در این تیراندازی «چندین نفر زخمی شده اند»، به نقل از یک شاهد عینی گزارش داد که در این حادثه، بین ۸ الی ۱۲ گلوله شلیک شده است.

طبق اظهارات یکی از مأموران پلیس، فرد مهاجم یک مرد سفیدپوست با یک پیراهن کلاهدار بود.

شهردار شهر «وویتوسه» اعلام کرد که حال هیچ کدام از مصدومان وخیم نیست.

کد خبر 5076367

منبع: مهر

کلیدواژه: ویسکانسین ایالات متحده امریکا کشته و زخمی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه عربستان سعودی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن روسیه مناقشه قره باغ افغانستان ایران ویروس کرونا فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست

رسانه‌های محلی در فرانسه گزارش داده‌اند که دانشجویان این کشور نیز دوست دارند تظاهرات ضد صهیونیست در دانشگاه‌هایشان مانند آمریکا گسترده شود.

به گزارش ایسنا به نقل از فرانسه ۲۴، خبرنگاران محلی در پاریس گزارش داده‌اند که دانشجویان پایتخت نشین فرانسه امیدوارند موجی از اعتراضات حمایت از فلسطین را در سراسر فرانسه به راه بیندازند.

دانشجویان یکی از برترین دانشگاه‌های فرانسه و جهان که در پاریس قرار دارد، علیرغم تعطیلی تظاهراتشان که چهارشنبه شب توسط پلیس اتفاق افتاد، همچنان به دنبال تظاهرات و اعتراض به جنگ غزه هستند. 

دانشجویان این دانشگاه می‌خواهند موجی از اعتراضات گسترده را در سراسر دانشگاه‌های فرانسه به راه بیندازند و اکثر تظاهرکنندگان خواستار آتش‌بس فوری هستند.

این دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فرانسه ۲۴ اعلام کردند که دوست دارند صدای اعتراض آنها هم مانند دانشجویان آمریکا به گوش جهانیان برسد و آنها هم به اندازه دانشجویان آمریکا در این سیل اعتراضات ضد صهیونیست سهیم و موثر باشند. 

دانشجویان دانشگاه سوربن در شعارهای خود از دولت فرانسه میخواهند که به کمک مردم فلسطین بروند و از نهادهای بین‌المللی خواستار توقف بمب‌گذاری‌ها در غزه شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه