Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:14:30 GMT

اولیانوف: کارزار فشار حداکثری ۲ روی متفاوت دارد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۴۱۷۶

اولیانوف: کارزار فشار حداکثری ۲ روی متفاوت دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در نهادهای بین‌المللی مستقر در وین، در پیامی توئیتری، کارزار فشار حداکثری آمریکا علیه ایران را به سکه‌ای با دو روی متفاوت تشبیه کرد.

وی در این باره نوشت: آمریکا با افتخار می‌گوید که کارزار فشار حداکثری تاثیری ویرانگر بر اقتصاد ایران داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این فقط یک روی سکه است. در آن سوی دیگر، شاهد آلام انسانی، تضعیف رژیم منع اشاعه و شکست کامل اهداف اعلامی (شروط ۱۲ گانه مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا) هستیم.

پیشتر نیز کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکا گفته بود: پمپئو به عنوان بخشی از کارزار فشار حداکثری ۱۲ مطالبه از ایران مطرح کرد. حتی یک مورد از آن برآورده نشده است. در مقابل، ایران اکنون نسبت به سال ۲۰۱۶، ده برابر اورانیوم بیشتر دارد و زمان گریز هسته‌ای‌اش از ۱۲ ماه به ۳ ماه رسیده است. سیاست ترامپ در قبال ایران، شکست تمام‌عیار بوده است.

به گزارش مهر، به رغم اثبات ناکامی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا، او که با توجه به نتایج انتخابات ۲۰۲۰، به پایان دوره زمامداری خود رسیده، همچنان به دنبال اعمال فشار بر ایران است حال آنکه برخی از هم حزبی‌هایش ازجمله جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید، بر این باورند که وی به درجه‌ای از استیصال رسیده که حتی همین الان هم رویای مذاکره و بازگشت به برجام را می‌بیند.

کد خبر 5076384 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف ایران ایالات متحده امریکا سیاست فشار حداکثری ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه عربستان سعودی جو بایدن روسیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مناقشه قره باغ افغانستان ایران ویروس کرونا فلسطین کارزار فشار حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کد خبر 6092548

دیگر خبرها

  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • ادامه حمایت دانشگاهیان استان از خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • ببینید | ممنونیم! دانشگاه های آمریکا، صدای شما به غزه رسیده است
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد