Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رقیه یادگاری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دهم مهرماه جاریبه استان مرکزی سفر داشت که در این راستا ۱۸ طرح عمرانی با اعتبار پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال مصوب شد.
وی بیان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف آب، راه، بهداشت و درمان و فرهنگ است که در قالب سفر هیات دولت به استان مرکزی آغاز شده و اکنون از پیشرفت خوبی برخوردار هستند و با تزریق اعتبارات هدفمند قرار است تا پایان سال مالی ۱۴۰۰  به بهره‌برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: یکی از مهمترین طرح‌های عمرانی مصوب در این سفر طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک است که برای آن ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
یادگاری تصریح کرد: هنوز از اعتبارات این سفر، سهمی برای تکمیل طرح بیمارستان ولیعصر (عج) اراک اختصاص نیافته و این امر منوط به تعیین تکلیف پیمانکار این پروژه است که در نشستی این مهم پی گرفته شده و به زودی تعیین تکلیف نهایی صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان مرکزی با دستاوردهای خوبی همراه بود که در توسعه بیشتر این استان نقش موثری دارد.
استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی افتتاح طرح محمدباقر نوبخت اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی افتتاح طرح محمدباقر نوبخت اعتبارات اراک استان مرکزی افتتاح طرح محمدباقر نوبخت اعتبارات اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان

محمدرضا ولی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سفرهای ریاست جمهور به استان گلستان برای عمران و توسعه روستاها مصوب شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: در سفر اول ریاست جمهوری به استان گلستان مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای استان در قالب تهیه و اجرای طرح‌های هادی، اجرای بافت باارزش روستایی و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر مصوب شد که ۲۶۹ روستای استان از آن بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه از محل مجموع این اعتبارات ۲۲۸ روستا از نعمت طرح هادی برخوردار می‌شوند، افزود: طرح بهسازی بافت ۱۲ روستا اجرایی و همچنین ایمن سازی ۲۵ روستا در دستور کار قرار گرفت.

ولی الهی با بیان اینکه تا کنون ۱۱۵ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص و به بنیاد مسکن استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از این اعتبارات در قالب پروژه‌های عمرانی در روستاهای استان هزینه شده و یا در حال کارسازی است.

کد خبر 6090056

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی