Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جنتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۴۲ هزار و ۴۰۰واحد مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر این استان از سال ۸۴ تاکنون مقاوم سازی شده که ۴۶ درصد آن در دولت تدبیر و امید بوده است.

وی بیان کرد: ۸۰ هزار واحد مسکونی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که تاکنون ۵۳درصد آن مقاوم سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنتی اظهار داشت: هم اکنون مقام سازی بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق مختلف این استان در دست اجراست.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۸ هزار واحد مسکونی روستایی این استان نیاز به مقاوم سازی دارد.

جنتی اظهار داشت: برای مقاوم سازی هر واحدهای مسکونی فرسوده روستایی  ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با بازپرداخت پنج درصد و ۱۵ ساله پرداخت می شود.

 مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ساخت سه هزارو ۵۰۰  واحد مسکونی برای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در این استان در دست اجراست.

جنتی افزود: این طرح برای خانه‌های روستایی که از دوام کمتری برخوردارند و صاحبان آنها با دریافت تسهیلات بانکی قادر به بازسازی منازل خود نیستند در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: یک هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح مناطق محرومین در این استان تاکنون ساخته شده است.

جنتی بیان کرد: در این راستا برای هر واحد مسکونی ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با سود سه درصد در نظر گرفته شده است.

جنتی ادامه داد: از این میزان واحد مسکونی ۳۰۰ واحد در مناطق کمتر توسعه یافته گچساران اجرا می شود.

کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۷۰۰ روستای دارای سکنه دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد بنیاد مسکن مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد بنیاد مسکن مسکن کهگیلویه وبویراحمد بنیاد مسکن مسکن اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد واحد مسکونی مقاوم سازی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی