Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یادآورشد: با توجه به شیوع موج جدید کووید ۱۹ در جامعه استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در کشور امری ضروری است.

ناصر شکریان امیری ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج و با اشاره به پیک جدید شیوع این ویروس در کشور و گسترش چشمگیر آمار مبتلایان و افزایش فوتی ها در کشور و جهان ، اظهارکرد: با توجه به شیوع پیک جدید این ویروس منحوس(کووید۱۹) و با توجه به تاکیدات رهبری معظم انقلاب مبنی بر استمرار فعالیت های جهادی و رزمایش مواسات و همدلی مومنانه ، تمرکز دستگاه های حاکمیتی ، دولتی و بخش های خصوصی و مردم باید در این شرایط کرونایی این اقدامات استمرار پیدا کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به وحدت و همدلی و تقویت مشارکت های عمومی در این شرایط حساس کشور  افزود: شرایط امروز کشور و برنامه ریزی ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم برای تعطیلی فراگیر در روزهای آینده قطعا برای بسیاری از اقشار مخنلف و ضعیف کشور مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد و استمرار فعالیت های جهادی و رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه می تواند در این شرایط، بسیار اثرگذار باشد .
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خلق حماسه مواسات و کمک مومنانه در مرحله نخست و ایجاد ظرفیت های مردمی در این بخش، تصریح کرد: ملت بزرگ و نوعدوست ایران اسلامی در تمامی بحران ها جلوه های زیبایی از همدلی و مواسات را خلق کردند و تجربیات ۴۰ ساله ملت بزرگ ایران اسلامی در این بخش هم قطعا مفید خواهد بود و استمرار این رزمایش در کشور موجب تقویت امید و نشاط در جامعه خواهد شد .

شکریان امیری در ادامه سخنان خود با تقدیر از هیئات مذهبی ، فعالان فرهنگی و حوزه دین ، مسجدی ها و کانون های قرآنی و فرهنگی و تبلیغی ، موسسات و گروه های خیریه و نهادهای اجرایی و فرهنگی در خلق رزمایش همدلی و مواسات در شرایط کرونایی کشور خاطرنشان کرد: رهبری بارها از ملت بزرگ ایران در شرایط بحرانی کشور به ویژه در این شرایط شیوع ویروس منحوس( کووید۱۹) تقدیرکردند و فرمودندملت بزرگ ایران اسلامی در این شرایط خوش درخشیدند و این مدال افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ویژگی های ارزنده فعالیت های مردمی در شرایط بحرانی کشور بیان کرد: دین مبین اسلام به مسائل اجتماعی و مسئولیت های اجتماعی بسیار اهمیت داده است و تمام این همدلی ها و مشارکت های عمومی نشانه اهمیت دین داری و اخلاق مداری ملت بزرگ ایران اسلامی بوده که در هیچ جای دنیا نمی توان نمونه آن را دید و چشم جهانیان را به خود خیره کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی رزمایش همدلی و کمک مومنانه رزمایش مواسات و همدلی ملت بزرگ ایران ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی