Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا قمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ابعاد مختلف این پروژه علاوه بر بررسی‌های کارشناسی در جلسات متعددی با محوریت کمیسیون بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر یزد واکاوی و نحوه مشارکت، سرمایه گذاری و ابعاد کمی و کیفی کار مورد توجه قرار گرفت.

قمی افزود: در جلسه فوق العاده کمیسیون بودجه و سرمایه‌گذاری نیز با حضور اعضای شورا، شهردار، معاونت اقتصادی ‌مالی، معاونت معماری و شهرسازی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های شهرداری و مشاوران حوزه سرمایه‌گذاری شورا موضوع انعقاد قرارداد در این زمینه بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اعضای شورا، مدیران شهری، کارشناسان و حاضران در جلسه ضمن موافقت با کلیات پروژه بر موضوعاتی از جمله  آپارتمان سازی بر اساس الگوبرداری و همگام سازی با فرهنگ و معماری شهر یزد، استفاده از آب‌های خاکستری، ارتقا پدافند غیرعامل و دقت نسثبت به نحوه اخذ قرارداد تاکید کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: این سرمایه گذاری با نگاه بر فرهنگ و توانمندی‌های بومی در راستای دستیابی به درآمد پایدار شهری، کمک به خارج شدن از رکود اقتصادی به ویژه در بخش مسکن، ایجاد ارزش افزوده، اشتغال‌زایی و ساخت مسکن با کیفیت برای رفاه شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

قمی اظهار داشت: محل اجرای این پروژه در جنوب شرق یزد و بافت میانی (میدان میوه و تره بار سابق) قرار دارد و در طرح ارائه شده از سوی سرمایه‌گذار استفاده از ضوابط و معیارهای صحیح شهرسازی سنتی و توجه به اصول سازمان فضایی شهرهای ایران از قبیل مقیاس، تناسب، ترکیب و ... مورد تاکید است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران در محدوده‌ای به مساحت ۱.۵ هکتار استقرار می یابد، بیان کرد: علاوه بر کمیت و میزان سرمایه گذاری، در این پروژه نگاه کیفی و اهلیت سرمایه گذار نیز  اهمیت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: امیدواریم با تلاش مجموعه مدیریت شهری و ایفای نقش موثر از سوی سرمایه گذار خدمتی مناسب و ماندگار در حوزه مسکن برای شهر یزد و شهروندان یزدی رقم بخورد.

کد خبر 5076532

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شوراي شهر يزد ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج لیگ برتر فوتبال ایران ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر بسیج سرمایه گذاری شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کدام مناطق بیشترین سهم از ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکونی را دارند؟
  • ۱۶۹۰ واحد مسکونی اردستان در حال ساخت است
  • افزایش ظرفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن دزفول
  • بازندگان اصلی مالیات بر عایدی سرمایه
  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد