Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی فارس گفت: دو پروژه مهم «انتقال آب از دریا به شهرستان‌های لامرد و مهر» و نیز «آبرسانی به بخش‌های علامرودشت، خیرگو، چاهورز و بیرم» مورد بررسی قرار گرفت.

علی گرامی دوست، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: مردم منطقه بیرم از سال۹۳تا امروز بار‌ها برای حل مشکلات خود دست به دامان مسئولان مختلف شدند، ولی متاسفانه هیچ نتیجه‌ای نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
دانشجویان انقلابی و بسیج دانشجویی استان فارس این بار صدای مردم محروم منطقه‌ی بیرم شدند.   بیشتر بخوانید: کف‌شکنی؛ راهکار کوتاه مدت برای رفع کم آبی در بیرُم / اَبروتُرش کردن آبفای فارس در مقابل ارائه نتایج آزمایش آب! شرکت آبفای فارس نتایج آزمایش آب شرب بیرم را رسانه‌ای کند مستند مشکل آب شرب مردم بیرم اکران شد + فیلم بررسی مشکل آب شرب بیرم از سوی اعضای دفتر تحکیم وحدت شوری، سختی، کیفیت و قطعی مکرر آب؛ مشکل اصلی مردم بیرم + فیلم
دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان فارس خاطرنشان کرد: مسائل مردم به دلیل پیچیدگی‌هایی که دارند تنها توسط کسانی می‌توانند پیگیری شوند که بر روی موضوع یا مسئله مورد نظر تمرکز کرده و مستمراً آن را پیگیری کنند. تجربه‌های متعدد نشان داده‌اند که عدم تمرکز روی مسئله، توفیقی را به همراه نداشته است.
گرامی دوست مطرح کرد: قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی هم با تمرکز روی موضوع و پیگیری مستمر در جهت حل مشکلات مردم بیرم شده و اقدامات متعددی هم برای حل این مشکل با مسئولان مختلف داشته است. از جلسات متعدد با سازمان برنامه بودجه و آبفا استان و مصوب شدن مبلغ یک میلیارد و ششصدمیلیون تومان جهت رفع موقت آب، حضور میدانی در بخش بیرم و تهیه مستند، جلسه با حضور مسئولین استانی از جمله آب منطقه ای، آبفا، فرماندار و شورای شهر بیرم، نماینده مجلس و ارائه‌ی راهکارهم چنین جلسه با نماینده‌ی مردم لار، صحبت با کارشناسان امر و مصاحبه با رسانه‌های مختلف از جمله اقدامات بسیج دانشجویی در راستای تامین آب شرب بخش بیرم است.
این فعال دانشجویی تصریح کرد: خوشبختانه پس از کش و قوس‌های فروان جلسه‌ای در محل کمیسیون عمران مجلس و با حضور خامسی معاون وزیر نیرو، مهندس جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، غریب‌پور معاون وزیر صنعت و رئیس ایمیدرو، نمایندگان شیراز، لار و فیروزآباد در مجلس، معاونین استاندار و مدیران شرکت آب منطقه‌ای و آبفا استان و سایر مسئولان ذی‌ربط برگزار شد، دو پروژه مهم «انتقال آب از دریا به شهرستان‌های لامرد و مهر» و نیز «آبرسانی به بخش‌های علامرودشت، خیرگو، چاهورز و بیرم» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: در پایان این نشست مقرر گشت پروژه انتقال آب از دریا به لامرد و مهر با جدیت دنبال شده و ایمیدرو و شرکت آبفا قرارداد خرید تضمینی با سرمایه‌گذار را امضاء کنند.
گرامی دوست افزود: در خصوص پروژه آبرسانی به بخش‌های علامرودشت، خیرگو، چاهورز و بیرم نیز مقرر شد بجای اجرای پروژه خط دو آب‌رسانی از سد سلمان که طرحی زمان‌بر و هزینه‌بر است، این مناطق از محل افزایش ظرفیت خط یک (که اکنون موجود است) برای افزایش حجم آب خط یک نیز پروژه ترمیم و تأمین تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان اجرا گردد. همچنین مقرر گشت اعتبار لازم جهت انجام مطالعات خط انشعاب از خط یک به مناطق یادشده تأمین شود و پس از آن پیگیری لازم جهت صدور مجوز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و آغاز عملیات اجرایی پروژه انجام شود.

وی در خاتمه گفت: مردم بیرم ۶سال است که چشم انتظار آب شرب هستند و در این مدت متاسفانه مسئولین استان مهر تکراری بر وعده‌های قبلی خود زدند و مردم از وعده‌های توخالی مسئولین خسته شده اند، امیدواریم این بار با تلاش مسئولان استانی، کشوری و پیگیری و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی استان فارس، ضمن تسریع در آغاز عملیات اجرایی این پروژه، هرچه زودتر شاهد حل این مشکل باشیم. زیرا این وعده با عملیاتی شدن امید رو به مردم غیزانیه فارس برمی گردد؛ لذا علاوه بر حل موقت مشکل اب در میانمدت باید مشکل مردم به صورت دائم حل بشود. بسیج دانشجویی استان فارس تا حصول نتیجه نهایی پیگیر مطالبات به حق مردم است و در کنار مردم باقی می ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی ایمیدرو بسیج دانشجویی استان فارس انتقال آب از دریا لامرد و مهر مردم بیرم شرکت آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه

افتتاحیه مراسم راهیان نور بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه هم‌زمان با برگزاری برنامه‌های بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی‌دراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم افتتاحیه راهیان نور بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ با حضور مسئولان استانی در آمفی‌تئاتر دانشکده ادبیات دانشگاه رازی با حضور یک‌هزار نفر از دانشجویان سراسر استان برگزار شد.

قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: برنامه راهیان نور کشور هر ساله در استان کرمانشاه با صعود سراسری راهیان نور سراسر کشور به ارتفاعات بازی‌دراز اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا هر ساله در بسیج دانشجویی، مراسم افتتاحیه را با نام و یاد شهدا در قالب برگزاری یادواره شهدا برگزار می‌کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: دانشجویان بسیجی امروز و بعد از برگزاری مراسم، از دانشگاه رازی برای شرکت در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، راهی سرپل ذهاب خواهند شد.

کد خبر 751782

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • برنامه تشکیل ۲۰ کارگروه تخصصی در حوزه انتخابیه داریم/ضعف مجلس یازدهم در تراز بین المللی
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • مواج شدن دریا در خلیج‌فارس با وزش بادهای جنوب غربی
  • مواج شدن دریا از امشب در خلیج فارس با وزش باد‌های جنوب غربی
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان