Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، محمود مدینه نگاه مسؤول گروه جهادی نورالرضا در شبکه خبر اعلام کرد: این گروه جهادی آمادگی ساخت یک باب منزل مسکونی برای خانمی که منزلش در بندرعباس تخریب شد را دارد.

وی ادامه داد: قرار شد مسئولان بندرعباس زمین لازم را به ما بدهند تا ما آن را بسازیم و اگر زمین نیز تامین نشود، با خیرین صحبت کردیم تا در زمینه تهیه زمینه مورد نظر همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول گروه جهادی نورالرضا با اشاره به فعالیت‌های این گروه جهادی در جنوب کرمان و ساخت دهها خانه، خاطرنشان کرد: معمولا ما خانه‌ها را ظرف یک تا دو ماه با متراژهای ۵۵ تا ۶۰ متر می‌سازیم.

مدینه نگاه تصریح کرد:اگر زمین برای ساخت این واحد مسکونی نیز حل شود، کار ساخت را آغاز می‌کنیم؛ البته اکنون نیز بسیاری از گروه های خیرین برای تامین زمین مورد نیاز اعلام آمادگی کردند.

وی اضافه کرد: تا زمانی که منزل مسکونی این خانم آماده شود، وی در مکانی موقت اسکان داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: گروه جهادی مدینه بانوی هرمزگانی منزل مسکونی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت