Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت فناوری و اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی شیفت‌بندی دفاتر پلیس +۱۰ در روزهای محدودیت را اعلام کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در اطلاعیه معاونت فناوری و اطلاعات فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌غربی درخصوص شیفت بندی دفاتر پلیس +۱۰ در ایام شیوع ویروس کرونا آمده است:

با عنایت به تشدید شیوع شیوع ویروس کرونا و بنا بر بر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و دستورالعمل ابلاغی ناجا درخصوص کاهش زمان فعالیت دفاتر پلیس +۱۰ استان آذربایجان غربی به شرح ذیل اطلاع رسانی میگردد؛

ساعات کاری دفاتر در شهرهای با یک دفتر (اشنویه، شاهین ‌دژ، تکاب، محمدیار، شوط، پلدشت، چالدران، چایپاره و بازرگان) ۳ ساعت در روز و از ساعت ۹صبح تا ۱۲میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شهرهای دارای ۲دفتر (نقده، پیرانشهر، سردشت، میاندوآب، سلماس و ماکو) هر هفته یک دفتر فعال خواهد بود و ساعت کاری آنها از ساعت ۹صبح تا ساعت۱۳میباشد. ارومیه، خوی، مهاباد و بوکان هر هفته ۵۰درصد دفاتر و به مدت ۶ساعت در روز از ساعت۸صبح تا ۱۴میباشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خوی ارومیه ماکو نقده بوکان پیرانشهر چالدران شوط مهاباد سلماس اشنویه پلدشت میاندوآب سردشت چایپاره بازرگان تکاب شاهین دژ محمدیار آذربایجان غربی پلیس 10 فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی محدودیت های کرونایی محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی شیفت بندی آذربایجان غربی دفاتر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.
 
سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس آذربایجان غربی است و قطعا اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در هوراند و کلیبر
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی