Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@19:17:50 GMT

ورودی‌های شهر قزوین امشب مسدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۳۰۶۸

ورودی‌های شهر قزوین امشب مسدود می‌شود

محمد شفیعی شامگاه جمعه با اعلام این خبر، افزود: خروجی اتوبان به سمت باراجین، میدان شورا و جاده اسماعیل آباد تا دقایقی دیگر مسدود خواهد شد.

فرماندار قزوین افزود: از فردا اول آذرماه نیز، ورود کلیه خودروها با پلاک‌های غیر بومی به شهرستان قزوین ممنوع است و متخلفان مبلغ ۵۰۰ تا یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: این طرح تا ۱۵ آذرماه با نظارت‌های سختگیرانه ادامه خواهد یافت تا میزان بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در سطح استان کاهش یابد.  

فرماندار قزوین ادامه داد: در این طرح جهت رفاه حال شهروندان، مشاغل گروه یک شامل اصناف ضروری می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و به مردم خدمت رسانی کنند.

شفیعی تصریح کرد: مجوز فعالیت این اصناف تا ساعت ۲۱ صادر شده است تا مردم در تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز خود با مشکل مواجه نشوند.

طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها همزمان با سراسر کشور از فردا در قزوین اجرا می‌شود و طبق آن، ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان ممنوع است و جریمه ۵۰۰ تا یک میلیون تومانی را در پی خواهد داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین اصناف پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین اصناف ویروس کرونا استان قزوین اصناف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر

احسان زمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاشت نهال در پارک ورودی شهر و میدان غدیر به‌منظور اجرای طرح توسعه فضای سبز و ساماندهی فضای ورودی شهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از هفت هزار اصله نهال از گونه‌های مختلف بومی، تی وی تی، برهان گلی، خرزهره قرمز، گل کاغذی، نخل فینیکس و فیکوس تبریزی کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بوشهر در پایان تصریح کرد: کاشت درخت با توجه به اهمیت محیط زیست و برخورداری از هوای پاک و زیبایی شهر به‌عنوان اولویت این سازمان مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 6098177

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • رفع هشت نقطه پرحادثه در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • بزرگان استان قزوین اجازه شایعه سازی برای مدیران را ندهند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!