Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به شرح ممنوعیت و محدودیت های تردد در کلانشهر اصفهان پرداخت.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار برنا در اصفهان، با اشاره به ممنوعیت تردد در شهرهای قرمز استان اصفهان گفت: ممنوعیت‌های ترافیکی از امروز، یکم آذرماه در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی اجرا می‌شود.

وی به شرح این محدودیت ها پرداخت و ادامه داد: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به کلانشهر اصفهان و سایر شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و همچنین خروج پلاک‌های شخصی بومی ممنوع است و رانندگان در صورت تردد غیرمجاز در شهرهای دارای وضعیت قرمز  و قانون شکنی در هر ۲۴ ساعت به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی کرونا به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد که از طریق دوربین های جاده ای رصد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشاغل خدماتی و درمانی از این قانون مستثنی هستند، تصریح کرد: ممنوعیت‌ها شامل خودروهای حامل مواد سوختی، غذایی، حمل بار و مسافر، امدادی و موارد خواص در حوزه‌های درمانی و قضائی، کارکنان دستگاه‌های دولتی که محل کار آنان با محل سکونت در یک نقطه قرار ندارد، نخواهد شد و این افراد باید مجوز و کارت شناسایی به همراه داشته باشند.

سرهنگ محمدی با اشاره به محدودیت های تردد در سطح کلانشهر اصفهان، ادامه داد: تردد خودروهای پلاک بومی اصفهان در کلانشهر اصفهان مجاز است و تردد خودروها با پلاک‌های غیربومی این شهر ممنوع است؛ همچنین در سایر شهرهای قرمز و نارنجی کرونا نیز تنها پلاک‌های بومی شهر و امدادی و انتظامی و خدماتی مجاز به تردد هستند.

رئیس پلیس راهور استان افزود: اگر فردی با خودروی پلاک غیربومی در شهر تردد کند اما ساکن اصفهان باشد باید با ارائه کارت شناسایی و بیمه نامه ثابت کند که در این شهر زندگی می‌کند در این صورت اعمال قانون نخواهد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: تردد خودروهای شخصی از ساعت ۹ شب تا چهار صبح در شهرهای قرمز ممنوع است و فردی که در این خصوص تخلف کند ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود البته این اعمال قانون شامل نیروهای امدادی، کادر درمان و انتظامی و افرادی که تردد آنها ضروری است، نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ممنوعیت تردد کرونا کلانشهر اصفهان قرمز و نارنجی شهرهای قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: کشتار غیر مجاز دام در معابر و منازل ضمن گسترش آلودگی و ایجاد رعب و وحشت در افراد علی الخصوص کودکان، باعث انتشار بیماری‌های مشترک از جمله بیماری‌های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، بروسلوز وسیاه زخم می‌ شود
وی افزود: با توجه به اینکه دام ناقل بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو فاقد هر گونه علائم بالینی است، آگاهی افراد جامعه از راه‌های انتقال این بیماری (گزش کنه، له کردن کنه‌ها با دست، تماس با خون و ترشحات دام آلوده، تهیه گوشت قرمز از مراکز غیر معتبر، کشتار خانگی، مصرف گوشت و جگر خام و نیم پز) و روش‌های پیشگیری مانند سم پاشی دام و جایگاه نگهداری دام، استفاده از تجهیزات فردی در زمان مراجعه به دامداری ها، نگهداری گوشت تازه گرم در بسته بندی بدون نشت به مدت ۲۴ ساعت در دمای ۰ تا ۴ درجه سانتی گراد، تهیه گوشت قرمز صرفا از مراکز عرضه معتبر و دارای مهر و لیبل دامپزشکی نقش موثری در کنترل این بیماری در جوامع انسانی دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر