Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@18:08:02 GMT

کاربرد پروفیل در و پنجره چیست؟

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۶۵۴۰

کاربرد پروفیل در و پنجره چیست؟

در صنعت، ابزار و تجهیزات و مواد اولیه متفاوتی تولید و مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از پرکاربردترین این محصولات پروفیل ها هستند که کارایی و کاربردهای متنوعی دارند. انواع مختلف پروفیل ها که در صنایع خودروسازی، ساختمان و حتی در پزشکی نیز کارایی داشته و باعث بهبود و ارتقاء کیفیت نتیجه کار می شوند.

پروفیل چیست؟

پروفیل در لغت به معنا و مفهوم یک مقطع ثابت در اندازه و طول های مختلف و مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروفیل ها در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شوند و هر نوع از آنها برای کاربرد خاصی مناسب هستند.

اینکه پروفیل قرار است چه وزنی را تحمل کند و در چه بخش با چه میزان حساسیتی استفاده شود تعیین کننده میزان ضخامت و نوع ساخت آن می شود.

پروفیل در و پنجره یکی از انواع پرکاربرد پروفیل در بازار این محصول هستند و دارای ساختار متنوعی نیز می باشند. از جمله پروفیل های پرکاربرد در ساخت در و پنجره می توان به پروفیل upvc هافمن اشاره کرد. در ادامه راجع به مزایا و ارزش افزوده پروفیل در و پنجره upvc اشاره می شود تا دلیل محبوبیت این محصول را متوجه شوید.

پروفیل در و پنجره چه مزایایی دارد؟

پروفیل در و پنجره کمک می کند تا محصولی عایق، با طول عمر بالا و مقاومت زیاد داشته باشید که بتواند وزن در و پنجره را به خوبی تحمل کند و بار اضافه ای ایجاد نکند.

از جمله مزایای پروفیل در و پنجره upvc هافمن می‌توان به مقاومت آن در برابر ورود و خروج سرما و گرما اشاره کرد. این محصول رسانای گرما نیست و همین می تواند به شما کمک کند که وقتی در فصل زمستان یا تابستان به کمک وسایل مختلف و صرف انرژی محیط را گرم یا سرد کردید تغییرات دمایی به دلیل نفوذ سرما و گرما و سپس اتلاف انرژی نداشته باشید.

پروفیل در و پنجره upvc در مقابل آتش سوزی مقاوم است و همین امر باعث می شود تا به گسترش آتش کمک نشود و حتی سرعت آتش سوزی کاهش یابد. از طرفی دیگر مقاومت این نوع پروفیل در و پنجره فقط نسبت به آتش سوزی نیست بلکه در مقابل تغییرات آب و هوایی، رطوبت و باران، تابش خورشید و مواردی از این دست نیز دارای مقاومت خوبی هستند و طول عمر زیادی دارند.

در هنگام خرید در و پنجره باید به چه نکاتی توجه کرد؟ کیفیت شیشه در و پنجره و یراق آلات

شیشه های با کیفیت و با ضخامت مناسب هستند که به داشتن در و پنجره خوب کمک می کنند. پروفیل upvc شما دو یا سه لایه شیشه را در ساختار در و پنجره کنترل می کنند و باید این شیشه ها استانداردهای لازم را داشته باشند و همچنین از تجهیزات مناسب جهت ایجاد خلاء در فضای بین شیشه ها و تزریق گاز آرگون استفاده شود.

یراق آلات به کار رفته در ساختار در و پنجره نیز باید مطلوب و استاندارد باشند. بخشی از کارایی در و پنجره به این بخش محصول بستگی دارد و هر چقدر کیفیت پروفیل، شیشه و لاستیک ها ایده آل باشد اما یراق آلات خوبی در ساخت در و پنجره استفاده نشده باشد محصول نهایی کیفیت مطلوبی نخواهد داشت.

از جمله مواردی که در زمان خرید در و پنجره باید به آن توجه داشت جنس پروفیل مصرفی در ساختار محصول است. اگر در ساختار پروفیل ناخالصی وجود داشته باشد و از محصول درجه یک برای ساخت پروفیل استفاده نشده باشد علاوه بر اینکه خیلی زود در و پنجره ی انتخابی شما خراب و فرسوده میشود، هزینه و زمان شما نیز هدر می رود و مشکلات جانبی دیگر مثل ورود سر و صدا و نفوذ گرما و سرما باعث آزار شما خواهد شد.

اما شناخت پروفیل خوب و باکیفیت به همین راحتی توسط افراد عادی ممکن نیست و در این مرحله باید به یک تولید کننده ی مطمئن و خبره در این بازار اعتماد کرد.

هافمن یکی از تولیدکنندگان پروفیل در و پنجره ای است که سالها به واسطه ی تجربه و کیفیت محصولات پرچمدار بازار است و توانسته محصولاتی بسیار مرغوب را عرضه کند. شما برای اینکه محصولی با کیفیت تهیه کنید می توانید به هافمن اعتماد کرده و با خیال راحت از مناسب بودن کیفیت پروفیل مطمئن شوید.

یکی از مزایای بسیار جالب در و پنجره هافمن تعویض بدون خرابی است. در صورتی که شما تمایل به تعویض در و پنجره داشته باشید می توانید با شماره 1644 تماس بگیرید. کارشناسان هافمن برای اندازه گیری فضای موجود در محل حاضر می شوند و همچنین متخصصین این مجموعه بهترین و به روزترین طرح ها را برای ساخت در و پنجره به شما ارائه می دهند. لازم است بدانید تمام این مراحل به صورت رایگان و توسط متخصصین مجرب انجام می شوند. بعد از این مرحله نوبت به تعویض در و پنجره می رسد که بدون هیچ بنایی و خرابی و در اسرع وقت قابل انجام است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 هفته بسیج طرح معیشتی مجلس محدودیت های کرونایی در و پنجره پروفیل در و پنجره upvc رپرتاژ آگهی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 هفته بسیج طرح معیشتی مجلس محدودیت های کرونایی پروفیل در و پنجره پروفیل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم

دانشمندان برای اولین‌بار موفق به ساخت ورقه‌هایی از طلا شدند که ضخامت آن‌ها تنها یک اتم است. این ورقه‌ها که «گلدین» (Goldene) نامیده شده‌اند، می‌توانند کاربرد‌های مهمی در تبدیل دی‌اکسیدکربن و تولید هیدروژن داشته باشند. همچنین زمانی که طلا به اندازه یک لایه اتمی نازک می‌شود، خواص جدید نیمه‌رسانا پیدا می‌کند.

به گزارش دیجیاتو و براساس مقاله منتشرشده در نیچر، محققان دانشگاه لینشوپینگ سوئد برای ساخت این ورقه‌های طلا، از تکنیک ۱۰۰ ساله‌ای بهره بردند که آهنگر‌های ژاپنی برای جداسازی لایه‌های فلز‌های گران‌بها استفاده می‌کردند.

 ورقه‌های طلا درحالت عادی تمایل دارند جمع شوند و به همین دلیل اکثر تلاش‌های قبلی دانشمندان برای ساخت یک ورقه دو‌بعدی تک اتمی از این فلز ناکام مانده بود. اکنون محققان سوئدی با یک تکنیک قدیمی ژاپنی توانستند این مشکل را حل کنند.

ساخت ورق طلا با ضخامت یک اتم

محققان به‌دلیل خواص نوری، الکترونیکی و کاتالیزوری غیرمعمول در مواد دوبعدی علاقه خاصی به آن‌ها دارند. از زمان ایجاد گرافن در سال ۲۰۰۴ نیز دانشمندان از آن برای کاربرد‌های مختلفی استفاده کردند. گرافن به‌دلیل استحکام بالا، نازک‌بودن، انعطاف‌پذیری فوق‌العاده، وزن کم و رسانایی عالی گرما و الکتریسیته در صنایع مختلف مانند لوازم الکترونیکی، پنل‌های خورشیدی، نمایشگرها، لباس‌ها، کلاه ایمنی، زره‌های ضدگلوله، هواپیما‌ها و حتی کفش‌ها مورد استفاده قرار گرفته است.

اکنون ورقه‌های طلا می‌توانند همانند گرافن کاربرد‌های گسترده‌ای داشته باشند؛ هرچند فرایند ساخت این ورقه‌ها چندان ساده نبوده است. اتم‌های طلا تمایل به جمع‌شدن به سمت یکدیگر دارند، بنابراین صاف‌کردن و تبدیل آن‌ها صفحات یک‌اتمی دشوار است. دانشمندان داشنگاه لینشوپینگ برای ساخت این ورقه‌ها، لایه‌های نازک سیلیکون را بین لایه‌های تیتانیوم قرار دادند و سپس آن را با طلا پوشاندند.

مرحله دشوار این فرایند، درواقع خارج‌کردن ورقه‌های نازک طلا از دیگر مواد زیرین است. برای انجام این کار، محققان با کمک یک ماده شیمیایی به نام «موراکامی» توانستند این ورقه‌های نازک طلا را خارج کنند. آهنگر‌های قدیمی ژاپنی از این ماده برای ازبین‌بردن بقایای کربن استفاده می‌کردند.

این ورقه‌های نازک طلا در تبدیل دی‌اکسیدکربن، تولید هیدروژن، تصفیه آب و موارد دیگر می‌تواند کاربرد داشته باشد. علاوه‌براین، با این روش می‌توان میزان طلای مورداستفاده در وسایل مختلف را به میزان قابل‌توجهی کاهش داد.

دیگر خبرها

  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • کاربرد های پمپ آب
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • کاربرد انواع سنگ های مختلف