Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@07:04:00 GMT

توئیتر حساب کابری ترامپ می‌بندد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۶۵۶۷

توئیتر حساب کابری ترامپ می‌بندد

به گزارش افکارنیوز،

 دونالد ترامپ کنترل حساب توئیتری رسمی ریاست جمهوری آمریکا  (POTUS) را از ۲۰ ژانویه از دست خواهد داد.

پایگاه وان زیرو به نقل از شبکه اجتماعی توئیتر گزارش داد حتی اگر رئیس جمهور فعلی آمریکا از انتقال داوطلبانه حساب‌های شبکه اجتماعی خود به نامزد پیروز انتخابات امتناع کند، این حساب از روز تحلیف جو بایدن از کنترل ترامپ خارج و به بایدن منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه شبکه توئیتر آمده است: توئیتر به طور فعال در حال آماده سازی برای حمایت از انتقال حساب‌های سازمانی توئیتر کاخ سفید در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ است. همانطور که در زمان انتقال ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۷ این کار را انجام دادیم، این روند با مشورت دقیق با سازمان اسناد ملی در حال انجام است. بر این اساس، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، حساب‌های POTUS و کاخ سفید را در روز تحلیف ترامپ به او و تیمش سپرد.

OneZero به نقل از یکی از نمایندگان شبکه فیس بوک اظهار کرد که این شرکت انتظار دارد این انتقال دقیقاً مانند سال ۲۰۱۷ انجام شود. سخنگوی شبکه فیس بوک گفت: در سال ۲۰۱۷، ما هم با دولت اوباما و هم با دولت ترامپ همکاری کردیم تا اطمینان حاصل شود که انتقال حساب‌های فیس بوک و اینستاگرام آن‌ها از ۲۰ ژانویه بدون وقفه صورت می‌گیرد و ما انتظار داریم که همین کار را امسال نیز انجام دهیم.

وان زیرو، اوباما را اولین رئیس جمهور آمریکا می‌داند که از رسانه‌های اجتماعی استفاده کرد و الگویی را برای نحوه استفاده از این حساب‌ها و حفظ سوابق آن‌ها ایجاد کرد. در سال ۲۰۱۶، کاخ سفید یک طرح انتقال دیجیتال برای محتوای رسانه‌های اجتماعی را اعلام کرد و مقرر شد که محتوای رسانه‌های اجتماعی رئیس جمهور قبلی باید توسط بایگانی و پرونده سوابق ملی (NARA) حفظ شود.

رئیس جمهور فعلی آمریکا وابستگی زیادی به حساب کاربری توئیتر خود دارد و تقریبا تمامی تصمیمات مهم خود را از این تریبون اعلام می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حساب توئیتری آمریکا انتخابات ترامپ توئیتر ترامپ تحلیف بایدن رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

طرح چند منظوره اومااویا در جنوب شرقی سریلانکا و ۲۰۰ کیلومتری شرق کلمبو، پایتخت این کشور و در منطقه ای نسبتا محروم و خشک قرار دارد. این پروژه عظیم و منحصر به فرد شامل ساخت «۲ سد»، «تونل انتقال آب» و «دو واحد نیروگاه زیرزمینی برق آبی هریک ۶۰ مگاوات (در مجموع ۱۲۰)» می شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور