Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن بازویی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به ابلاغ راهبردهای هفت گانه محدودیت‌های مقابله با کرونا به ستادهای استانی، در شهرهای با وضعیت قرمز یک سوم نیروها، نارنجی یک دوم و  شهرهای زرد  دو سوم اجازه کار و فعالیت در ادارات خود را دارند اما طبق دستورالعمل استانی، ادارات مستقر در شهرهای کوچک نظیر این بندر با حضور  ۱۰۰ درصد کارکنان باید فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: محدودیت‌های جدید همزمان با سراسر کشور در این بخش  از اول آذرماه به مدت ۲ هفته اعمال خواهد شد.

بازویی گفت: خودداری از هرگونه تجمع در تالارها و خانه باغ‌ها،  حضور نیافتن در مراسم دفن اموات در آرامستان ها با  نظارت شهرداری و دهیاری ها، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، نظارت پایگاه دریابانی بر رعایت نکات بهداشتی در محل اسکله، تعطیلی فعالیت‌های ورزشی و گروهی در اماکن و سالن‌های ورزشی و جلوگیری از هرگونه تجمع در مکان های عمومی نظیر بوستان و ساحل در طول مدت محدودیت‌های جدید کرونایی اعمال خواهد شد.

بخشدار ریگ اظهار کرد:  به دهیاران ابلاغ شده‌است که به مردم در زمینه پرهیز از هرگونه تجمع و مراسم گروهی اطلاع رسانی کنند و در صورت رعایت نکردن و مشاهده به بخشداری گزارش دهند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود کشور و افزایش بیماران و جان باختگان کرونایی، در این مرحله همانند اوایل شیوع ویروس کرونا که از ابتدای سال جاری محدودیت‌ها اعمال شد، به همکاری مردم و ادارات نیازمندیم.

بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر گناوه بندرریگ بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر گناوه بندرریگ بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا ویروس کرونا بوشهر گناوه بندرریگ بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

کد خبر 6089489

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور