Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رئیسی گفت: امروزه 10 درصد مبتلایان دلیل ابتلای 80 درصد مردم می شود دورهمی های خانوادگی یکی از دلایل شیوع و تشدید بیماری در کشور ما است.

به گزارش برنا؛ علیرضا رئیسی در جلسه ستاد ملی کرونا گفت: جلسه امروز با حضور 15 نفر برگزار شد و دیگر اعضا به شکل وبینار حضور داشتند.

او افزود: مقوله طرح بسیج محله محور در سراسر کشور شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گزارشی مبنی بر روند اجرای محدودیت های در 43 شهر ارائه شد. باید گفت در این بین 41 شهر روند نزولی داشته و دو تای دیگر نیازمند زمان بیشتری برای ورود به روند نزولی هستند.

به گفته او طرح محدودیت ها از 5 آبان آغاز شده و موثر بوده است. محدودیت های جدید از امروز برای 160 شهر قرمز، 208 شهر نارنجی و 80 شهر با وضعیت زرد ایجاد شده است. امید است با رعایت مردم، شاهد کاهش ورودی بیمار، ابتلا و بعد از 5 هفته کاهش مرگ و میر باشیم. عدم رعایت یک عده ای باعث می شود زحمات دیگر افراد را هدر رود.

رئیسی ادامه داد: امروزه 10 درصد مبتلایان دلیل ابتلای 80 درصد مردم می شود دورهمی های خانوادگی یکی از دلایل شیوع و تشدید بیماری در کشور ما است. باید دانست که در صورت عدم رعایت پروتکل ها زحمات هدر می شود.

 

انتهای پیام...

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا تست سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت

سرهنگ پاسدار کاظم کبیری اظهار داشت: در هفته نخست اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با هفته ملی سلامت، ۳۰ تیم روز به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان‌های استان اعزام شد.

وی افزود: این تیم‌ها شامل دندانپزشکی، تیم‌های تک تخصصی، تیم‌های بهداشتی درمانی و آموزشی عمومی بصورت جهادی، ۱۰ هزار و ۷۶۸ نفر خدمت رایگان ارائه کردند.
 
سرهنگ پاسدار کبیری ادامه داد: معاینه و ویزیت ۱۲۰ نفر از سوی پزشک متخصص داخلی و پزشک متخصص زنان، معاینه و ویزیت ۵۷۹ نفر توسط پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی برای ۱۴۰ نفر و ارائه داروی رایگان برای ۶۷۹ نفر از جمله این خدمات جهادی در هفته سلامت بود.

 وی ادامه داد: همچنین در این هفته ۲۴۲ نفر توسط کارشناسان سلامت روان مشاوره روانشناسی شدند و کارشناسان مراقب سلامت به دو هزار و ۵۷۶ نفر آموزش‌های بهداشتی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

خدمات‌دهی به بیش از ۲۷ هزار نفر در مراکز درمانی

وی افزود: مشاوره‌ای تغذیه برای ۴۲۶ نفر، آموزش‌های فرهنگی (فرزند آوری) برای ۱۰۳ نفر، پایش و غربالگری فشارخون و قندخون بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از دیگر خدمات ارائه شده بسیجیان جامعه پزشکی در هفته سلامت ۱۴۰۳ بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات بهداشتی درمانی و تخصصی، برنامه‌های فرهنگی هنری، تعلیم و تربیت، علمی پژوهشی نیز در مناطق مختلف استان اجرا گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد