Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سجاد سعیدی» روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ۳۵۴ فقره پرونده از ابتدای سال جاری تاکنون در تعزیرات حکومتی دلیجان تشکیل و برای آن‌ها رای صادر شده است.

وی بیان کرد:  ۲۵۶ فقره  از این گرونده‌ها در حوزه کالا و خدمات و بهداشت و ۹۷ فقره در خصوص قاچاق کالا و ارز بوده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی دلیجان ادامه داد:  بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق مکشوفه امسال به انضمام مقادیر قابل توجهی ارز قاچاق نیز به ارزش ۸۷ میلیارد ریال ضبط و به خزانه بانک مرکزی واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی گفت: پس از رعایت تشریفات آیین دادرسی قضایی ۲۲۷ فقره پرونده ، با قطعیت دادنامه صادره وارد اجرای احکام شده که از  ۱۰۰ میلیارد ریال جریمه قطعی وارده  حدود ۸۰ میلیارد ریال آن وصول و به حساب خزانه دولت واریز شده است.

وی اضافه کرد: ۶ دستگاه خودروی مخصوص حمل کالا و ارز قاچاق  امسال با حکم این مرجع به نفع دولت ضبط شده و  ۳۲۵ میلیون ریال بابت خسارت وارده و یا اخذ وجه اضافی به شاکیان خصوصی پرونده های صنفی به ایشان استرداد شده است.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان‌های جنوبی و شرقی با استان‌های شمالی و مرکز واقع شده است.
 

برچسب‌ها دلیجان قاچاق کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلیجان قاچاق کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی دلیجان قاچاق کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است