Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی از جریمه ۵۱۱ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریالی اصناف متخلف در حوزه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در استان قزوین خبر داد.

«هوشنگ محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 هزار و 203 پرونده در موضوعات تخلفات صنفی، قاچاق کالا و  ارز، بهداشت، درمان و دارو در تعزیرات حکومتی استان قزوین تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: از این تعد اد پرونده 5 هزار  و 195 مورد مربوط به پرونده های کالا و خدمات بوده است که تخلفات صورت گرفته در آنها شامل گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بود ه است.

 

وی عنوان کرد: همچنین 508 پرونده هم در زمینه قاچاق کالا و ارز بوده است که بیشتر این پرونده در خصوص سوخت، دخانیات و محصولات بهداشتی و آرایشی بوده است که بازه زمانی رسیدگی به پرونده های این حوزه 10 روزه بوده است.

 

محمدی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری 500 پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شده است که مدت زمان رسیدگی به این پرونده ها سه روزه بوده است

 

وی خاطر نشان کرد: در زمینه عدم رعایت پروتکل هایی بهداشتی هم پرونده هایی با عناوین عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گرانفروشی اقلام بهداشتی، فروش اقلام بهداشتی تاریخ مصرف گذشته، تقلب، عرضه و فروش کالاهای بهداشتی قاچاق رسیدگی شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: در مجموع در پرونده های مذکور متخلفان به پرداخت بیش از 511 میلیارد و 407 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی تعزیرات حکومتی اصناف استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد

به گزارش «تابناک»، رضا مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت