Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل عوض زاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال صنعت برق و با هدف کاهش تردد و مراجعات مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا تمام خدمات مربوط به مشترکین شرکت توزیع برق سیستان‌وبلوچستان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بیش‌از ۴۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع برق به صورت غیرحضوری از طریق اپلیکیشن برق من، سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک)، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی قابل دریافت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: افرادیکه دسترسی به اینترنت ندارند نیز می‌توانند با شماره‌گیری سامانه تلفنی۱۵۲۱ امور مشترکین و ۱۲۱ اتفاقات از خدمات غیرحضوری این شرکت بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان برق با مراجعه به سایت بازار، انتخاب اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران (برق من) این نرم افزار را نصب کنند و با توجه به درخواست موردنیاز خود با ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب به صورت غیرحضوری خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

عوض زاده ادامه داد: درخواست انشعاب، صدور قبض المثنی، مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، تسویه‌ حساب، تغییر تعرفه، درخواست آزمایش کنتور، درخواست رفع ولتاژ برق، تغییر نام، بررسی جابه‌جایی کنتور، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب و خدمات بسیار دیگر به صورت غیرحضوری قابل ارائه است و پس از ثبت درخواست کد رهگیری به جهت پیگیری‌های بعدی ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: تجمع و حضور افراد در اماکن پر رفت و آمد یکی از راه‌های مهم انتقال ویروس کرونا عنوان شده لذا شهروندان علاوه‌بر رعایت توصیه‌های پزشکی تا حد ممکن از تردد در اماکن و فضاهای عمومی خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، ارائه خدمات توزیع برق به صورت غیر حضوری چند سالی است که در سیستان‌وبلوچستان با توجه به پراکندگی جمعیتی و سختی مراجعه حضوری به صورت پایلوت در حال انجام است و سالجاری در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال صنعت برق و همچنین شیوع ویروس کرونا این طرح در سطح ملی به نام طرح خدمات سبز(حذف مراجعات حضوری) ارایه و انجام شد.  

حدود ۸۵۰ هزار مشترک برق در سیستان‌وبلوچستان از خدمات این شرکت برخوردار هستند و ضریب نفوذ برق در شهرها ۱۰۰ درصد است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دولت الکترونیک زاهدان شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دولت الکترونیک زاهدان شركت توزيع نيروی برق سیستان و بلوچستان دولت الکترونیک زاهدان شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور سیستان وبلوچستان صورت غیرحضوری توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، غلامحسین تیموری گفت: مبادلات این مدت محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشت.
وی بیان کرد: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی واردات ۳۹ هزار و ۲۲۵ تن کالا‌های شامل برنج، موز و کنجد و بیش‌از ۴۴ هزار و ۱۹۸ تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتا شامل انواع خرما، گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی و سایر خشکبار است.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان ترانزیت محصولات کشاورزی در یک ماه اول امسال که از مرز‌های رسمی انجام شده را هزار و ۱۱۶ تن اعلام کرد.
وی گفت: سیمای کشاورزی سیستان و بلوچستان بسیار توانمند و دارای ظرفیت‌های زیادی است وباغبانی، زراعت و شیلات مهمترین ظرفیت‌ها برای توسعه صادرات بخش کشاورزی این استان بشمار می‌رود.
تیموری بیان کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل دسترسی به بازار‌های افغانستان و پاکستان و حوزه خلیج فارس فرصت بی‌نظیری را برای صادرات محصولات کشاورزی و در نتیجه ارزآوری و فرصت‌های شغلی جدید برای استان و کشور داراست.
وی ادامه داد: همچنین سیستان و بلوچستان در زمینه تولید محصولات باغی بویژه گرمسیری و استوایی بی‌نظیر است و تنها نقطه در کشور است که می‌تواند با تولید محصولاتی نظیر موز و تامین نیاز داخلی به حذف خروج ارز و واردات محصولات کشاورزی که به کشور تحمیل می‌شود کمک کند.

دیگر خبرها

  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان