Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کمیته تاکنون ۵۵ درصد بودجه خود را دریافت کرده ولی به لحاظ نگاه حمایتی که به فدراسیون‌ها داریم، تعهد خود را به صورت صددرصد برای آنها انجام می‌دهیم. - اخبار ورزشی -

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: نشست هیئت اجرایی فردا (یکشنبه) به خاطر شرایط موجود کرونا برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست یا هفته آینده و یا هفته بعد از آن برگزار خواهد. برای نشست فردا هنوز دستور جلسه‌ای اعلام نشده بود و برای نشست بعدی متناسب با درخواست‌ها دستور جلسه را اعلام‌خواهیم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص تامین اعتبار برای پرداخت مرحله چهارم بودجه فدراسیون‌ها گفت: آمادگی‌های لازم برای تامین اعتبار انجام شده است و منتظر گزارش فدراسیون‌ها از مرحله بودجه قبلی هستیم. اگر گزارش‌ها به دستمان برسد از همین آذر ماه آمادگی پرداخت 25 درصد پایانی بودجه را داریم و با این پرداخت صددرصد تعهد خود را به فدراسیون‌ها پیش از سه ماه پایانی سال انجام می‌دهیم.

وی تاکید کرد: کمیته ملی المپیک تاکنون 55 درصد بودجه خود را دریافت کرده ولی به لحاظ نگاه حمایتی که به فدراسیون‌ها داریم و دغدغه‌ای که در این بخش وجود دارد، تعهد خود را به صورت صددرصد برای آنها انجام می‌دهیم.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بیش از بودجه مصوب هم به فدراسیونی کمک کنید، گفت: کشتی و بسکتبال و برخی از رشته‌ها کمک‌های دیگری خارج از بودجه مصوب به عنوان اعتبار کمکی دریافت کردند. فدراسیون‌های دیگر هم درخواست دادند که آنها را هم بررسی خواهیم کرد.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا برای تامین هزینه‌های بالای تست‌هایpcr به فدراسیون‌ها کمک خواهید کرد، افزود: خیر در این زمینه ردیفی را در کمیته ملی المپیک نداریم.

موافقت هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با درخواست فدراسیون‌های کشتی و بسکتبال

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک فدراسیون ها درصد بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال،با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره،ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902684

دیگر خبرها

  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان