Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) برگزار و مسائل پیش روی این رشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شانزدهمین اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی صعودهای ورزشی (IFSC) طی دو روز به‌صورت مجازی برگزار شد.

طبق سنوات گذشته، در ابتدای این اجلاس که با حضور کشورهای مختلف برگزار گردید؛ عضویت‌های فدراسیون‌های کشورها مورد بررسی قرار گرفت و اتریشÖsterreicher Alpenverein (ÖAV) از IFSC جدا و فدراسیون‌های کشورهای اوگاندا، عربستان، موریس و مالتا به IFSC پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس، از نقشه راه IFSC برای سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۸ رونمایی شد.

در ادامه روز اول، گزارش مسابقات سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ شد و پیشنهاد تغییر سهمیه‌های کشورهای عضو در جام‌های جهانی به تصویب رسید.

پس از این بخش، میزبانی مسابقه قهرمانی جهان با انتخاب کشورهای دارای حق رای به سوئیس اختصاص یافت. همچنین حالت‌های محاسبه رده‌بندی Combined مسابقه المپیک پاریس ۲۰۲۴ و طرح‌های گسترش سنگنوردی نیز اعلام شد. سپس اعضا به مسابقاتی که در آینده توسط کمیته بین‌المللی المپیک برگزار می شود، پرداختند.

به علاوه، گزارش کاملی نسبت به اقدامات انجام شده و در دست انجام برای المپیک ۲۰۲۰ نیز ارائه گردید.

روز دوم با اصلاحات اساس‌نامه IFSC آغاز شد و به مسائل مالی IFSC پرداخته شد.

در نهایت، آخرین بخش‌های اجلاس به ارائه گزارش‌هایی پیرامون روابط عمومی، بازاریابی، ضد دوپینگ، کمیته معلولین، کمیته پزشکی، کمیته ورزشکاران، کمیته برخورد انضباطی و اعتراضات، شوراهای قاره‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس