Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد سبحانی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: برای احداث این میزان واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان اردبیل اقدامات لازم آغاز شده و در این زمینه زمین مورد نیاز از اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار شده است.

وی با بیان این که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی ساخت مسکن ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت انتخاب شده است، افزود: برای بهره‌مندی از این طرح، در مرحله نخست ۹۰۰ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که ثبت نام نهایی ۳۸۶ نفر از آنها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: از این تعداد ۲۴۵ متقاضی آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریال را واریز کرده‌اند.

وی از آغاز مرحله ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای خلخال و پارس‌آباد به تعداد ۱۸۰ واحد خبر داد و گفت: فعالیت برای آغاز طرح در سایر شهرهای استان نیز ادامه دارد.

سبحانی در ادامه با اشاره به پیش‌بینی اعطای ۱۰۰ میلیارد ریال قیر رایگان برای تکمیل عملیات اجرایی طرح‌های هادی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: با اختصاص قیر رایگان، معابر احیا و احداث شده در طرح هادی روستاهای استان آسفالت می‌شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر این امسال بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های بنیاد مسکن از منابع مختلف اخذ شده و اخذ اعتبارات تکمیلی از منبع ملی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای احیای روستاهای دارای بافت باارزش از محل اعتبارات ویژه سفر دی ماه سال گذشته ریاست جمهوری به استان اردبیل خبر داد.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان اردبیل مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان اردبیل مسکن ملی بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان اردبیل مسکن ملی اخبار کنکور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی