Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@16:48:37 GMT

جشن سربرون در جاده امام زاده داوود+ تصاویر جدید

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۸۵۱۸

جشن سربرون در جاده امام زاده داوود+ تصاویر جدید

تهیه کننده سریال «جشن سربرون» گفت: این روزها با رعایت پروتکل های بهداشتی در جاده امام زاده داوود مشغول تصویربرداری هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «حسن نجاریان» تهیه کننده سریال «جشن سربرون» گفت: این سریال همچنان در جاده امام زاده داوود در حال تصویربرداری است و تا زمانی که ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی پروژه ها را اعلام نکند، ما نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به کارمان ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان بهبود حال عمومی «لاله اسکندری» نیز بیان داشت: حال عمومی این بازیگر خوب شده است و بیماری برطرف شده است اما هنوز بازی شان مقابل دوربین این سریال آغاز نشده است. 

این تهیه کننده درباره زمان پخش این سریال گفت: ما تا خرداد ماه سال آینده تصویربرداری خواهیم داشت و زمان پخش‌مان نیز مشخص نیست. 

نجاریان همچنین عنوان داشت: بعد از جاده امام زاده داوود، به اطراف شهریار و سپس به شهرک سینمایی غزالی خواهیم رفت. با اینکه در شهرک سینمایی دکورسازی نکردیم اما باید بخش هایی از لوکیشن ها را برای این سریال آماده کنیم.

«جشن سربرون» مجموعه ای ٣٠ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی است. این مجموعه به سفارش سیما فیلم تولید می شود و به روایت دوران قبل از مشروطه می پردازد.

در خلاصه داستان «جشن سربرون» آمده است: «بهادر»، کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه «سرخو»، رقابت و مخالفتی دیرینه دارد. مدتی است آتش کینه ها خاموش شده است تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختری زیبا و کم سن و سال بهادر جهان پسند می آید. غافل از اینکه قرار است مدتی بعد جهان پسند به عقد پسرعموش درآید. بهادر قاطعانه با این وصلت مخالفت میکند. زخم های کهنه سرباز میکنند. هر دو طایفه از کدخدای خود حمایت میکنند. درگیری ابعاد بزرگتری می یابد و بهادر تلاش بزرگی را آغاز می کند.

حسین محجوب، محمود پاک نیت، لاله اسکندری ، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، نادر فلاح، بیوک‌میرزایی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جاده امام زاده داوود جشن سربرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار جلوگیری از تردد و رانندگی رانندگان خودرو های شوتی در جاده شد.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ یاسوج یکی از راه‌های فقرزدایی را انفاق دانست و افزود: در انفاق نباید خسیس و بخیل باشیم، به گونه‌ای که نباید خانواده شخص انفاق کننده خود نیازمند باشند.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های پاک برای خداوند عالم شریکی قائل نیستند، اظهار کرد: بالاترین گناه شرک بوده که قابل بخشش نیست و انسان مشرک هرگز وارد بهشت خداوند نخواهد شد. انسان در نزد خداوند دارای عزت بوده و نباید خود را به گناه آلوده کند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه انسان‌های پاکدامن خود را به گناه و زنا آلوده نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: پاکدامنی صفت برجسته‌ای است که انسان‌های مومن باید در این راستا تلاش کنند. انسان مومن و شایسته باید مراقب چشم، گوش و دامن خود باشد که به گناه و فساد آلوده نشود.

حسینی با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل تصریح کرد: باید همه مردم قوانین را رعایت کنند و مسئولان نیز توجه داشته باشند که زیر ساخت‌ها را فراهم کنند.

وی خواستار جلوگیری از رانندگی رانندگان شوتی در جاده شد و تاکید کرد: این افراد علاوه بر جان خود، انسان‌های دیگر را نیز به خطر می‌اندازند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه خودروهای فرسوده نیز باید از رده خارج شوند، ادامه داد: جاده‌ها نیز باید علاوه بر داشتن ایمنی لازم، علائم راهنمایی و رانندگی در کنار آنها پیش بینی شده باشد.

حسینی ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت الله مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، عنوان کرد: شهید مطهری شخصیتی جامع در فقه، ادبیات، اصول، کلام، استادی برجسته، متفکر، انسانی شایسته، انقلابی، شاگرد امام و شخصیت برجسته‌ای بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت فیض عظیم الهی است، اظهار کرد: فقدان این عالم برای جامعه، دانشگاه و کشور خسارت‌بار بود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و اینکه معلم جایگاه رفیعی در جامعه دارد، بیان کرد: تعلیم و تربیت جامعه رسالت عظیمی است که بر عهده معلمان قرار دارد.

حسینی با اشاره به اینکه تطهیر افکار، فکر و تزکیه بر عهده معلمان است، تاکید کرد: امروز علم تبدیل به یک جریان نگران کننده شده و در قالب بمب بر سر مردم مظلوم غزه فرود می‌آید.

وی ضمن تاکید بر اینکه علم امروز باید مهد آرامش بشریت باشد، یادآور شد: متاسفانه علم امروز تبدیل به کشتار و ناامنی بشر شده است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه باید در کنار علم، تزکیه نفس هم باشد تا انسان‌ها را به قتلگاه نبرد، اظهار کرد: امروز بیش از ۳۴ هزار انسان بی‌گناه در غزه شهید، حدود ۸۰ هزار نفر زخمی و چند میلیون انسان دیگر نیز آواره شده‌اند که همه این‌ها دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است.

حسینی ضمن تبریک روز کار و کارگر با اشاره به اینکه اگر کار نباشد جامعه تعطیل خواهد شد، تصریح کرد: کارگران امروز شرایط خاصی دارند و باید نسبت به بیمه، رفاه، آسایش و بازنشستگی آن‌ها توجه و حقوق آنها نیز به موقع پرداخت شود.

امام جمعه یاسوج کار را سرمایه عظیمی برای رشد و پیشرفت جامعه دانست و گفت: امروز زندگی جامعه وابسته به کار کارگران بوده و اگر زحمات آن‌ها نباشد، امورات جامعه تعطیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حسینی فعالیت کارگران و تلاش‌های آنها را باعث زنده و پویایی جامعه دانست و بیان کرد: به همین دلیل است که پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمود «بر دست کارگر بوسه می‌زنم»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟