Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله خجسته پور سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه این محدودیت‌ها با هدف جلوگیری از گسترش کرونا و کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر به مدت دو هفته با اعمال قوانین سخت گیرانه اجرا می‌شود گفت: در مدت اجرای طرح فقط مشاغل پایه یک مجاز به فعالیت و دیگر مشاغل تعطیل هستند و تردد درون شهری نیز از ساعت ۲۱ ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تعطیلی مشاغل و اصناف و فشار اقتصادی که مردم متحمل می‌شوند افزود: برای حدود ۳۰ میلیون نفر در ۴ ماه پیش رو، نفری ۱۰۰ هزار تومان کمک حمایتی و معیشتی می‌گیرند و به حدود ۱۰ میلیون خانوار نیازمند وام یک میلیون تومانی پرداخت می‌شود.

سخنگو و جانشین رییس ستاد مقابله با کرونا استان سمنان ابراز داشت: شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار در وضعیت قرمز و بقیه شهرستان‌های استان نارنجی هستند.

خجسته پور بیان کرد: خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌ها ممنوع است پلیس راهور اجازه ورود و خروج به خودرو‌ها را نمی‌دهند و در صورت تخلف جریمه می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: علیرغم اقدامات مهم انجام شده همچنان به دلیل پیچیدگی ویروس کرونا مقابله با این ویروس هر روز سخت‌تر می‌شود و لازمه مقابله با آن مشارکت حداکثری مردم در رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام / گ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوه نامه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران

مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان گفت: بر اساس وظایف ذاتی و مأموریتی این شرکت و در راستای درخواست شهروندان برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی و سد معبر سیار از جمله وانتی‌هایی که معمولا با حضورشان باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شوند، این شرکت طرح ضربتی را طی فروردین‌ماه با مشارکت پلیس راهور در ۱۲ منطقه از تهران به اجرا درآورده است که همچنان درحال اجراست.

 وی گفت: عوامل انضباط شهری در مناطق با مشارکت پلیس راهور نسبت به پاکسازی معابر و رفع سد معبر سیار که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک کردن دوبله و سوبله و یا عدم مقررات حمل بار کرده و برای شهروندان و تردد ایشان مزاحمت ایجاده کرده‌اند، تلاش کرده و جرایمی که پلیس راهور برای ایشان در نظر می‌گیرد باعث نظم و انضباط بیشتری در سطح شهر خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان با اشاره به تعداد روز‌های تعطیل در فروردین ماه اعلام کرد، پس از تعطیلات، تعداد ۲۶۲ مورد رفع سد معبر سیار با مشارکت یگان عملیات راهور تهران انجام گرفت و علاوه بر اعمال جرائم برای سد معبر کنندگان سیار، تعداد ۳ دستگاه خودرو متخلف نیز توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده است.

 رنجبریان افزود: در این طرح ها، شرکت شهربان با استعداد ۹۹ نفر نیروی اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و با حضور ۳۱ نفر از نیرو‌های یگان عملیات راهور تهران موضوع را دنبال کرده و به اجرا می‌گذارد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان گفت: طرح انضباط شهری مشاغل سیار در منطقه دو حد فاصل بزرگراه محمدعلی جناح و میدان خبرنگار واقع در خیابان شهید گلاب (محله طرشت)، منطقه سه حدفاصل سیدخندان و مترو قلهک (محور شریعتی)، منطقه هفت نظام‌آباد و خیابان دماوند، منطقه ۹ چهل‌وپنج متری زرند، منطقه ۱۰ خیابان امام خمینی (ره)، منطقه ۱۱ خیابان وحدت اسلامی، منطقه ۱۳ خیابان نیروی هوایی، منطقه ۱۴ خیابان شکوفه و درودیان، منطقه ۱۵ خیابان شهرزاد، منطقه ۱۶ خیابان بیست‌متری جوادیه، منطقه ۱۷ بزرگراه نواب (شیخ محمدی) و منطقه ۲۱ بلوار تهرانسر حدفاصل خیابان شاهد و شهید رجایی در حال اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور