Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری قزوین گفت: چهار هزار و ۱۱ پیام شهروندان برای رفع مشکلات شهری که در سامانه ۱۳۷ ثبت شده مربوط به واحد اجراییات شهرداری قزوین بوده است.

به گزارش ایمنا، سعید رحمانی از داده‌های آماری مربوط به واحد اجراییات در طول هفت ماه گذشته خبر داد و اظهار کرد: شهروندان قزوینی در طول هفت ماهه سال جاری با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین چهار هزار و ۱۱ بار در مورد مسائل شهری مرتبط با اجراییات تماس گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهمترین این پیام‌ها، در مورد سد معبر مغازه‌داران و وانت بارها و دست‌فروشان دوره گرد، سد معبر مصالح ساختمانی در کوچه و خیابان‌ها، آلودگی‌های صوتی ناشی از ساختمان سازی، رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام ساخت و ساز، جمع آوری زوائد فیزیکی و تخلفات ساختمانی بوده است.

مدیر سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری قزوین خاطر نشان کرد: بیشترین تماس‌های شهروندان مربوط به سد معبر وانت‌بارهای دوره گرد و مغازه‌داران در خیابان‌های شهدا، تهران قدیم، آیت الله کاشانی، بازار، مولوی، اسدآبادی، کوثر، مینودر و میدان جانبازان بوده است.

رحمانی گفت: منطقه یک شهری یک هزار و ۸۷ پیام، منطقه دو شهری یک هزار و ۹۰۸ پیام و منطقه سه شهری یک هزار و ۱۶ پیام در حوزه اجراییات داشته‌اند.

کد خبر 456724

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری قزوین مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سامانه ۱۳۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری، مجوز بگیرند

 هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند