Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: کسانی که ساکن کرج هستند و خودروهای آنها پلاک غیربومی دارد برای تایید سکونت در استان، بیمه نامه شخص ثالث و یا هر مدرکی اعم از سند و یا قولنامه منزل همراهشان باشد، کنترل می‌شود.

وی افزود: کسانی که ساکن البرز نیستند و فقط محل کارشان در این استان است؛ مدارکی اعم از کارت شناسایی محل خدمت و غیره که این امر را تایید کند، از آنها پذیرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه البرز در خصوص خودروهای دارای پلاک غیربومی که عبور آنها در دوربین‌های هوشمند به عنوان تخلف ثبت می‌شود، بیان کرد: در صورت بروز چنین مشکلاتی، مالکان خودروها پیش از پرداخت خلافی، با مدارک لازم برای تایید سکونت و یا محل خدمت در استان البرز، به واحد اجراییات راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند و در صورت تایید توسط واحد اجراییات، خلافی خودرو از سیستم پاک می‌شود. 

وی با اشاره به بارش نزولات آسمانی در سطح استان، گفت: در ارتفاعات استان شاهد  بارش برف هستیم و اگرچه توسط همکاران راهداری برفروبی جاده به تناوب انجام شده، اما به علت شدت بارش، آزادراه تهران- شمال پوشیده از برف است. بر این اساس و  باتوجه به اجرای محدودیت‌های کرونایی، شهروندان محترم از سفرهای غیرضروری خودداری کنندو در صورت ضرورت سفر، علاوه بر اطمینان از سلامت فنی خودرو، تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند. 

گودرزی به افزایش تصادفات در هنگام بارندگی در آزادراه کرج-قزوین اشاره و خاطر نشان کرد: اگ رممکن است افزایش تصادفات فقط  ناشی از بی احتیاطی رانندگان نباشد و باید مشکلات احتمالی این مسیر مورد بررسی همکاران راهداری قرار بگیرد.  

وی همچنین یادآور شد: ناوگان عمومی مسافربری و باربری مجوز تردد دارند و برای تردد آنها هیچ مشکلی نیست.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد گودرزی رئیس پلیس راه البرز تردد در روزهای محدودیت کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟