Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امین شاهرخی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعطیلی مهدهای کودک در شهرستان ها بر اساس وضعیت قرمز، نارنجی و زرد است.

وی افزود: تعدادی از شهرستان های کوچک استان تهران هنوز به وضعیت قرمز نرسیده اند از این رو هنوز تعطیلی مهدهای کودک به آنها ابلاغ نشده است و با کمترین ظرفیت موجود فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان تهران تاکید کرد: تصمیم در مورد تعطیلی مهدهای کودک در شهرستان های استان باید به دستور فرماندار و شورای تامین هر شهرستان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون مهدهای کودک در شهرستان های ری، شمیرانات و تهران تعطیل است گفت: به خاطر شرایط قرمز این مناطق و بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا از امروز اول آذر به مدت دو هفته تعطیل شده است.

شاهرخی افزود: بعد از این دو هفته بازگشایی مهدهای کودک باید از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شود در غیر این صورت، تعطیلی ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهر تهران مهدکودک اداره کل بهزیستی استان تهران پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهر تهران مهدکودک اداره کل بهزیستی استان تهران ویروس کرونا شهر تهران مهدکودک اداره کل بهزیستی استان تهران اخبار کنکور مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مرتضی احمدی نجات مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گفت: گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از بنا‌ها و جاذبه تاریخی می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت از بنا‌های تاریخی شهرستان کاشان بازدید کنند.


مجموعه جهانی باغ تاریخی فین، محوطه باستانی سیلک، خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی و عباسیان، حمام سلطان امیراحمد از جمله بنا‌های تاریخی شاخص شهرستان کاشان هستند

دیگر خبرها

  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است