Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:04:37 GMT

انتقال خون البرز از مردم تقاضای کمک کرد

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۴۹۳۸۲

انتقال خون البرز از مردم تقاضای کمک کرد

میرمحمد علی حسینی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  اهداکنندگان نوعدوست استان البرز همواره در روزهای سخت و بحرانی کرونا با اهدای خون یاریگر بیماران نیازمند به خون و فرآورده های حیات بخش آن بوده اند و با فراخوان سازمان انتقال خون مبنی بر کاهش ذخیره خون در کشور ، استقبال بیش از پیش داشتند که ستودنی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اهدای خون فقط برای شرایط بحرانی کرونا نیست و مردم می توانند در همه فصول سال به صورت مستمر نسبت به این امرخداپسندانه اقدام کنند.

مدیر کل انتقال خون البرز افزود: اداره کل انتقال خون البرز نیز ملزم به اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برای پیشگیری از ویروس کرونا بوده که این مهم سبب زمان بیشتری برای پروسه خونگیری ایجاد کرده است. 

حسینی بیان داشت:  فرآورده های خونی مانند پلاکت تنها سه روز قابلیت نگهداری دارد و اهداکنندگان  خون سعی کنند همواره متناسب با میزان مصرف روزانه بیمارستان ها با مراکز انتقال خون همراهی نمایند.

وی خاطرنشان کرد:  تلاش می شود با همراهی و مشارکت مسوولان و خیرین استان البرز در آینده نزدیک  مرکز اهدای خون جدید با زیرساخت مناسب  را احداث  خدمات بهتری به اهدکنندگان  داشته باشیم.

 مدیرکل انتقال خون البرز یادآور شد: اهدا کنندگان خون می توانند برای نوبت گیری  به صورت اینترنتی  به نشانی  nobatdehi.ibto.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان انتقال خون ايران البرز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان انتقال خون ايران البرز ویروس کرونا سازمان انتقال خون ايران البرز اخبار کنکور انتقال خون البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن عملیات وعده صادق، گفت: هر شلیک به سمت اسرائیل، قلب آمریکا را نشانه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، ظهر امروز_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، پرداخت زکات را به‌عنوان یکی از واجبات مهم در زندگی برشمرد و اظهار کرد: هر کجا خداوند توصیه به زکات می‌کند این واژه را در کنار ستون دین «نماز» آورده‌است و باید بدانیم نماز و زکات قرین همدیگر هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از عملیات غرور آفرین وعده صادق که نتوانستند جلوی موشک‌های سپاه سرافراز ما را بگیرند مانند همیشه به رسانه روی آوردند، افزود: اثبات ظهور قدرت و اراده ملت ایران مهم‌ترین مسئله بود و شلیک به سمت رژیم غاصب صهیونیستی، شلیک به شیطان اکبر آمریکا است‌.

خطیب جمعه دهدشت به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: از نیروی انتظامی و طرح نور حمایت خواهیم کرد، اجازه نمی‌دهیم که هیمنه نیروی انتظامی شکسته شود، هم‌وطنان مسلمان به حکم شرع و غیرمسلمان به حکم قانون موظف به رعایت حجاب هستند؛ حجاب از اصول اساسی انقلاب شکوهمند اسلامی است که همه باید نسبت آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم‌.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به فرا رسیدن روز معلم، از معلمان به‌عنوان پایه‌گذار تمدن نوین نام برد و خاطرنشان کرد: به تعبیر امام راحل جایگاه معلم جایگاه انبیا است و دین و دنیای فرزندانمان در گرو کار و تلاش‌های آن‌ها است.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه معلمان واجبات الهی، معارف و بذر دین را در قلب دانش‌آموزان خود بکارند، افزود: اگر معلم این کار را انجام دهد مانند حکاکی بر سنگ در قلب دانش‌آموز می‌ماند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه تصریح کرد: مسئولان امر همه پیگیر هستند که اجلاسیه‌ای در شأن شهدا برگزار شود، حضور حماسی و انقلابی ما قدردانی از شهدا است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کم‌تر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: نسبت به تبلیغ، حضور، پیگیری و دعوت عموم مردم تکلیف همه ما است، باید نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی افزود: همه روز دوشنبه دهم اردیبهشت، ساعت ۲۰:۰۰ در دانشگاه آزاد دهدشت برای تکریم و تجلیل از شهدا حضور می‌یابیم، شهدایی که جان دادند تا امروز ما عزت داشته باشیم.

خطیب جمعه دهدشت با انتقاد از مسئولان راهداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جاده‌های آنتنی و روستایی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: تعلل شما باعث می‌شود که کار به تأخیر بیافتد و باز به فصل بارش برسیم و همچنان روستاهای ما مشکل داشته باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: برای یک بار مشکل جاده در روستاها خصوصاً بخش دیشموک را حل کنید.

کد خبر 748118

دیگر خبرها

  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • تقاضای مرگ خودخواسته زن ۲۸ ساله هلندی
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • ۱۶ هزار تن سیر در طارم برداشت می‌شود