Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی هندی از برگزاری ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سرهنگ مهدی هندی، فرمانده سپاه ناحیه بهار  پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج به بیان برنامه های ویژه این هفته پرداخت و  گفت: در شرایط فعلی که مردم ما نیاز به امید دارند شعار “بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین” به عنوان شعار محوری امسال انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه شاخص هر ساله ما در هفته بسیج در روز ۵ آذر برگزار می‌شد؛ اما امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه شاخص دیگری جایگزین آن خواهد شد و قرار است چهارم آذر ماه ساعت ۲۲ تا ۲۳ سپاه ناحیه در شبکه استانی همدان برنامه ای یک ساعته داشته باشد و در آن چکیده اقدامات سپاه و بسیج شهرستان بهار بیان خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار، در ادامه به بیان مهمترین عملکرد سپاه ناحیه بهار در طی چند سال اخیر پرداخت و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه های شاخص ما در شهرستان بهار احداث ۵۰۰۰ متر مربع سالن ورزشی در شهرستان بهار بوده است که از آن جمله می توان به سالن ورزشی دهستان دیم کاران در حسن قشلاق، سالن ورزشی شهر مهاجران، سالن ورزشی صالحین و سالن در دست احداث ۹ دی لالجین ، ایجاد سالن تشکی و یک سالن توپی با پیشرفت ۵۰ درصدی و احداث یک سالن ۶۰۰ متری در محله کم برخوردار نواب در شهر بهار اشاره کرد.

وی همچنین دیگر اقدام برجسته سپاه و بسیج را بالا بردن سرانه بهداشت و سلامت اجتماعی شهرستان بهار بیان کرد و گفت: احداث خانه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان، آموزش و به کارگیری ۱۵۰۰ نفر از بسیجیان در ابتدای شیوع بیماری کرونا در گندزدایی و ضدعفونی معابر و سطح روستاها، تولید ماسک و گان، ایجاد و تجهیز چندین کارگاه تولید ماسک، تامین داروی زائرین در ایام اربعین، برگزاری اردوهای جهادی با هدف ویزیت رایگان محرومین و تجویز عینک رایگان از جمله اقدامات ما در این حوزه در شهرستان در چند سال اخیر بوده است.

وی در ادامه تقویت مولفه فرهنگی در شهرستان را از دیگر اقدامات سپاه در شهرستان بیان کرد و اظهار داشت: به جهت احیای مساجد چندین باب خانه عالم در شهرها و روستاها احداث شده است، همچنین برگزاری اردوهای جهادی ، ساماندهی گلزار شهدا و دیگر فعالیت های فرهنگی از اقدامات ما در تقویت مولفه فرهنگی شهرستان بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار رسیدگی به محله های کم برخوردار و مناطق محروم را از دیگر اقدامات چندساله سپاه برشمرد و گفت: احداث غسالخانه در برخی روستاهای محروم، تعمیر و نگهداری ۴۵ منزل مسکونی آسیب دیده از سیل ویرانگر سال گذشته، احداث ۱۵ باب منزل آسیب دیده از سیل با قیمت تمام شده متری یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر برای محرومان و بسته های معیشتی در سال، تهیه ۱۶ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه، بن خرید پوشاک، تهیه ۵ قلم کالای اساسی برای افراد آسیب دیده از سیل و مشاوره از جمله اقدامات بسیج در راستای محرومیت زدایی در شهرستان بوده است.

سرهنگ مهدی هندی در ادامه به دیگر برنامه‌های ابتکاری سپاه و بسیج در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل وضعیت شیوع بیماری کرونا مجبوریم اکثر برنامه ها را به صورت ابتکاری و با سبک متفاوتی برگزار کنیم که از آن جمله می‌توان به اردوهای جهادی برای احداث دو خانه نیازمند، تجلیل از پرستاران و کادر درمان، اطلاع رسانی به مردم از طریق بلندگو گردانی در سطح شهر، برگزاری مسابقه کتابخوانی شجره طیبه در راستای بالا بردن میانگین مطالعه شهرستان، افتتاح پایگاه شهید سلیمانی در صنف حمل و نقل، برگزاری میز خدمت و برگزاری نمایشگاه تولیدات بانوان اشاره کرد.

وی در ادامه تصریح کرد:برگزاری مسابقه فقه بازار با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، برگزاری کارگاه مجازی سبک زندگی اسلامی، برپایی کلینیک خدمت یا سلامت در حاشیه شهر، راه اندازی کلینیک سیار دامپزشکی، توزیع بسته های معیشتی در سلسله مراحل رزمایش کمک مومنانه، توزیع بسته های بهداشتی رایگان از جمله اقدامات شاخص ما در هفته بسیج خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه ناحیه بهار شهرستان بهار سالن ورزشی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود

سرگرد حسن وکیلی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج کارگری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها در بخش های فرهنگی،ورزشی،تبیینی توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان چالوس انجام می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها شامل دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی بانوان کارگری استان مازندران ، همایش تجلیل از کارگران نمونه ، نشست جهاد تبیین با موضوع شعار سال ، همایش پیاده روی بسیجیان ، نشست جهاد تبیین با محوریت شعار سال، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای صنعت(شهرک صنعتی مرزن آباد) است

وکیلی تصریح کرد: بسیج کارگری درکنار دیگر اقشار بسیج،مأموریت هایی را به صورت عمومی برعهده دارداما وظیفه تخصصی و ذاتی بسیج کارگری،کمک به رفع موانع تولید است و این مهم وظیفه ما را در سال جاری که به فرمایش مقام معظم رهبری سال “جهش تولید بامشارکت مردم” نام گرفته است سنگین تر می کند.

وی اذعان کرد: برخلاف بسیاری از ایدئولوژی هایی که امروزه در جهان حاکم می باشد، دین اسلام به کارگران با چشم عطوفت و مهربانی و قدردانی می نگرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان چالوس تصریح کرد: از ادارات و نهادهای شهرستان چالوس که در اجرای برنامه های پایگاه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهرستان چالوس نهایت همکاری را دارند تشکر می کنم.

کد خبر 6092582

دیگر خبرها

  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه