Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح در سطح شهرهای قرمز کرونایی ممنوع است.

حسین کلانتری ظهر شنبه یکم آذر ماه در نشست ستاد کرونای استان، با بیان اینکه با توجه به رشد سریع ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان ها، تعداد پزشکان و پرستاران ما برای پوشش کامل خدماتی محدود است، افزود: افزایش بستری ظرفیت خدمات دهی را پایین آورده و به کادر درمان فشار بالایی وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزایش ۳۰ نفری بستری در ۲۴ ساعت گذشته را نگران کننده عنوان و اظهارکرد: با این وجود ظرفیت بیمارستان‌های ما تکمیل خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه قطع زنجیره کرونا ضروری است، خاطرنشان کرد: بیمارستان خط آخر ماست و باید تلاش کنیم تا از افزایش مبتلایان جلوگیری شود.

کلانتری با تاکید بر اجرای مناسب طرح سردار شهید قاسم سلیمانی، تصریح کرد: باید به سرعت در استان طرح به شکل پیشتاز و با ظرفیت مناسب اجرایی شود.

وی با بیان اینکه باید فضا را فراهم کنیم که افراد سالم با رعایت پروتکل‌ها فعالیت کنند، ادامه داد: در مناطق مختلف این استان وضعیت‌های مختلف را تجربه می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استثنای خودروهای امدادی و عملیاتی تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح در سطح شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی ممنوع دانست و ادامه داد: این محدودیت‌ها از امشب اجرایی می‌شود. در صورت تردد و سفر خودروهای دارای پلاک غیربومی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونایی هر ۲۴ ساعت یک میلیون تومان جریمه می شوند.

کلانتری عنوان کرد: برگزاری مراسمات ترحیم ممنوع بوده و خودروهای حاضر در مراسمات با توجه به عدم رعایت پروتکل‌ها جریمه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اوضاع کرونایی استان اصلا خوب نیست، تاکید کرد: اگر مردم رعایت نکنند شرایط بسیار نگران کننده تر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس كهگيلويه و بويراحمد همه باهم علیه کرونا تردد کهگیلویه و بویراحمد قرمز کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۴۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز