Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@19:58:50 GMT

پيگيري داخلي سازي قطعات خودرويي

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۰۹۴۵

پيگيري داخلي سازي قطعات خودرويي

خبرگزاری آریا- در نشستی با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد سایپا و معاون اجرائی فرماندهی نیروی هوایی ارتش، موضوعات مورد همکاری دوطرف مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایپا، امیر سید محمد علی سید نصرالله معاون اجرائی فرماندهی نیروی هوایی ارتش در سایپا حضور یافت و نشستی با معاونان و مدیران این گروه خودروساز برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست اقدامات انجام شده در همکاری دو طرف برای داخلی سازی قطعات مورد نیاز گروه سایپا مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست داریوش گل محمدی معاون مطالعات و برنامه ریزی راهبردی گروه سایپا، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در این همکاری مشترک، راه‌های انجام بهتر پروژه‌ها و بر طرف کردن مشکلات موجود را مطرح کرد.
مجموعه اقداماتی در خصوص ماشین کاری قطعات، انجام پروژه‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی، تولید قطعات الکترونیکی و‌های تک خودرو، ساخت داخل انواع دستگاه‌های تست، دستگاه تشخیص جنس مواد، ابزار‌های ماشین کاری و... در این جلسه پیگیری شد.
گفتنی است در مهر ماه گذشته فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی از شرکت سایپا بازدید کرد و ضمن برگزاری نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، قرارداد تفاهم نامه‌ای در جهت افزایش ساخت داخل بعضی از قطعات‌های تک خودرو به امضای دو طرف رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیگیری داخلی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در نشست ارزیابی اولیه بارندگی‌های اخیر با اشاره به احتمال بارش‌های جدید در استان، بر نظارت و ارزیابی ایمن سازه‌های آبی و خاکی تاکیدکرد و اظهار داشت:خوشبختانه در یک ماه گذشته استان شاهد بارش‌های خوبی بود و همین امر باعث ذخیره آب در سازه‌های آبی و خاکی سطح استان شد.
 وی ادامه داد: با توجه به احتمال بارش‌های جدید نیاز است اقدامات لازم برای ارزیابی، ایمن سازی و تخلیه آب سازه‌های آبی خاکی توسط آب منطقه‌ای و منابع طبیعی صورت گیرد و در این زمینه بخشداران و دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.
ملک زاده با اشاره به احتمال حوادث ثانویه در مخاطره بارندگی و سیلاب، افزود: شهرداران و بخشداران با استفاده از ظرفیت نظام مهندسی و بنیاد مسکن بازدید و دستورات لازم برای ایمن سازی آن را ارائه کنند.
مدیرکل بحران در خصوص قنوات و چاه‌های کشاورزی آسیب دیده از سیل نیز خواستار تسریع در امدادرسانی توسط جهاد کشاورزی شد و گفت کشاورزان، باغداران و مالکان قنوات جهت پیگیری و ثبت خسارت می‌توانند به ادارات جهاد کشاورزی مناطق خود مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد