Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز مظلومی توضیحاتی در خصوص حاشیه های ایجاد شده در دیدار برابر فولاد خوزستان ارائه داده است

پرویز مظلومی به اظهارات علوی واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری، به دنبال حاشیه‌های ایجاد شده در بازی روز گذشته تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در استادیوم شهدای فولاد اهواز، پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت:

من از آقای علوی که تا دیروز او را یک فوتبالیست اخلاق ‌مدار می دانستم گلایه دارم و از ایشان انتظار داشتم تمام واقعیت‌ها را بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه شما می‌دانید که من در زندگی ورزشی‌ام اهل حاشیه نبودم و روز گذشته هم تمام تلاشم بر این بود که حواشی ایجاد شده را کنترل کنم و به نیمکت‌های دو تیم آرامش بدهم. حتی چند بار با آقای نکونام صحبت کردم اما متاسفانه نیمکت تیم فولاد از همان ابتدای بازی شروع به فحاشی و اعتراض کرده بود.

مظلومی افزود:

نکته‌ای که برای من عجیب است این بود که آقایان مدعی بودند سال گذشته در بازی مقابل نساجی، محمود فکری و دستیارانش با آن‌ها برخورد نامناسبی داشتند که اگر هم چنین بوده باشد، باید گفت چه ربطی به استقلال دارد که شما این‌گونه نیمکت این تیم را مورد هجمه قرار می‌دادید؟

مظلومی ادامه داد:

متاسفم برای کسانی که نام خود را فوتبالیست ملی گذاشتند اما واقعیت‌ها را نمی‌گویند. سوالی که از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته اخلاق دارم این است که چرا عکاسی که قبلاً منشوری بوده و به دلیل کارت به کارت کردن برای داوران از سوی کمیته اخلاق محروم شده در کنار تیم فولاد قرار دار؟ واقعاً حضور او در کنار تیم فولاد چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟ من برای ناظر بازی و داور چهارم متاسفم که رفتارهای این عکاس را کنار زمین دیده و سکوت می‌کردند. 

سرپرست استقلال اضافه کرد:

دیداری که می توانست زیبا و خوب از آب درآید با یکسری حواشی به حاشیه رفت و متاسفانه هواداران نتوانستند از این یک بازی زیبا لذت ببرند و من متاسفم برای کسانی که این اتفاق را رقم زدند.

او در پاسخ به این سوال که چرا تعویض‌های استقلال دیر وارد زمین شدند هم گفت:

دو دقیقه بعد از مصدومیت دانشگر مشخص شد او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. ما بلافاصله برگه تعویض را پر کردیم و تحویل دادیم که مشخص شد تابلو الکترونیکی خراب است و داور چهارم درگیر درست کردن تابلو دستی شد و این موضوع زمان زیادی را از بین برد. بعد از آن هم تا توپ از بازی خارج شد، تعویض‌ها انجام شد.

مظلومی در پایان خطاب به حاشیه‌سازان گفت:

خیلی از دوستان تلاش کردند ما را همین ابتدای کار وارد حاشیه کنند. ان‌شاءالله با همت کادرفنی و بازیکنان، بازی بعدی را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. اتحاد و همدلی بالایی در استقلال وجود دارد و حاشیه سازان مطمئن باشند که نمی‌توانند به استقلال لطمه بزنند و آقای فکری و همکارانش همه تلاش خود را برای موفقیت استقلال به کار می‌گیرند.

 

همچنین بخوانید:

علوی، مدیر فولاد: چگونه یک مربی به خودش اجازه می‌دهد این گونه حرف بزند؟

فکری به نکونام توهین کرد؟ | حرف های سرمربی استقلال به بازیکن فولاد به زبان مازندرانی!

حنیف عمران زاده: آقای آذری ِاخلاق مدار، دوره بازی های مجازی و رسانه ای تمام شده است

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرویز مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پنج روز پس از جدال 120 دقیقه‌ای مقابل پرسپولیس که برد ارزشمندی به دست آورد، با شرایط سختی به مصاف فولاد رفت، اما با این وجود بازنده نشد و توانست یک امتیاز از حریف خوزستانی بگیرد که عملکرد خط دفاعی اراکی‌ها در کسب یک امتیاز برای این تیم و کسب روحیه برای ادامه فصل قابل توجه بود و میلاد بدرقه هم در این بین موثر کار کرد.

میلاد بدرقه که شرایط خوبی در این فصل داشته و 23 بازی برای آلومینیوم در لیگ برتر و دو بازی در جام حذفی انجام داده و به اجبار در دو مسابقه غایب بوده، جدال احساسی را این هفته برابر فولاد خوزستان پشت سر گذاشت، اما تلاش زیادی برای بسته ماندن دروازه ایرالکو کرد.

این مدافع خوزستانی که محصول آکادمی باشگاه فولاد است و 6 فصل در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته و قهرمانی را همراه با آن به دست آورده، طی دو فصل اخیر دور از فولاد و زیر نظر سیدمجتبی حسینی بوده که این هفته هم قبل از گل فولاد توپ را دفع کرد، اما در ریباند ساسان انصاری موفق به گلزنی شد.

بدرقه پس از سپری کردن دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابق خود که دوران موفقی را در آنجا سپری کرده بود، حالا باید خود را آماده بازی هفته آینده برابر پیکان و باشگاه فصل گذشته‌اش کند تا در دو هفته، به مصاف تیم‌های قبلی خود رفته باشد.

دیگر خبرها

  • رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • وضعیت تلخ اقتصاد ایران در خاطره‌گویی فوتبالیست سابق در تلویزیون | فیلم
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید