Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اظهار داشت: هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان 781 نفر با تست مثبت کرونا بستری هستند که شامل حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۴٨٨نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۱۱٠ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۴٢ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ٣٦ نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۱٠٥ نفر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون را 12 هزار و 622 نفر اعلام کرد و گفت: ۱۲۶۲۲مورد موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان ۱۱۶ نفر شامل حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۸۲ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۱۳ مورد و حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم 21 مورد است.

 وی با بیان اینکه حوزه علوم پزشکی سیرجان در 24 ساعت گذشته مورد مثبتی نداشته، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در ۲۴ ساعت گذشته انجام آزمایش نداشته است.

شفیعی تعداد فوتی‌های قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته را ٤٠ نفر اعلام کرد و گفت: مجموع جانباختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹، از ابتدا تاکنون یک‌هزار و 706 نفر بوده است.

انتهای پیام/3388/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا مهدی شفیعی سخنگوی علوم پزشکی کرمان بیمار حوزه دانشگاه علوم پزشکی ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان، طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در شهرستان‌های شهربابک با ۱۵.۱ میلی‌متر و سیرجان با ۱۳.۱ میلی‌متر ثبت شده است و پس از آن بافت با ۷.۳ میلی‌متر، زرند با ۶.۶ میلی‌متر، رفسنجان با ۳.۹ میلی‌متر، لاله‌زار با ۲.۵ میلی‌متر و انار با ۱.۸ میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را داشته‌اند.

طبق این اطلاعیه ناپایداری‌های جوی تا فردا در استان به صورت افزایش ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد ادامه دارد و بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است و از روز یکشنبه جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749997

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از سال جاری اعمال می‌شود
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته در کدام مناطق کرمان بود؟
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • بودجه ۱۰ هزار میلیاردی فوق‌العاده خاص نظام سلامت
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد