Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  عزیزالله روشن از آماده‌باش کامل راهداران استان در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: در حال حاضر مجموعا ۴۲ راهدارخانه دائمی و فصلی برای عملیات راهداری زمستانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده‌اند که از این تعداد ۳۱ راهدارخانه دائمی و ۱۱ راهدارخانه فصلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شن و نمک مورد نیاز تامین و در راهدارخانه‌ها ذخیره شده است، عنوان کرد: در حال حاضر ۵ هزار و ۵۰۰ تن نمک و ۲۶ هزار تن شن در بین راهدارخانه‌ها توزیع شده است، همچنین بیش از ۴۵۰ راهدار به همراه ۳۰۱ دستگاه خودروی سنگین، نیمه‌سنگین و سبک برای شرکت در طرح راهداری زمستانه این استان فعال شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی بارش برف در گردنه‌های برفگیر از جمله چری، شاه‌منصوری، گوشنگلی و ... دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: رانندگان از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی کوهستانی خودداری کنند.

روشن ادامه داد: در حال حاضر در محورهای بازفت و گردنه چری کولاک  و در محورهای فارسان، چلگرد، دشت زرین، شهرکرد و شلمزار نیز بارش باران گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مواقع بارش برف و باران محورهای مواصلاتی لغزنده هستند، یادآور شد: رانندگان در مواقع بارش با سرعت مطمئنه حرکت کنند و تجهیزات ایمنی و گرمایشی را نیز با خود به همراه داشته باشند.

48

کد خبر 1458016

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌وبختیاری تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۲۱/۵ میلی‌متر


بروجن :۹/۵ میلی‌متر


لردگان: ۲ میلی‌متر


کوهرنگ: ۹/۳ میلی‌متر


اردل: ۳/۳ میلی‌متر


فارسان: ۱۱/۷ میلی‌متر


سامان: ۸/۸ میلی‌متر


بن: ۲/۶ میلی‌متر


شلمزار: ۶ میلی‌متر


فرخ شهر: ۲۷/۴ میلی‌متر


مال خلیفه: ۷/۲ میلی‌متر


بلداجی: ۶/۳ میلی‌متر


ایلبگی: ۸ میلی‌متر


دوآب صمصامی: ۳/۸ میلی‌متر


لیرابی: ۶/۸ میلی‌متر

کد خبر 747708

دیگر خبرها

  • رخ نمایی رنگین کمان در آسمان شهرکرد پس از بارش باران + فیلم
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری