Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد شهرستان ملارد از کمک ۲۵ میلیون تومانی حامی طرح محسنین برای ودیعه مسکن یک خانواده چهارنفره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ هادی حسن مصفا ضمن تشکر از کمک های حامیان به خانواده های تحت حمایت، گفت: کمک های مادی و معنوی حامیان به خانواده های تحت حمایت تأثیر بسزایی در توانمندسازی آنها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد شهرستان ملارد، با اشاره به کمک ۲۵ میلیون تومانی حامی طرح محسنین برای تأمین ودیعه مسکن یک خانواده چهارنفره که به علت بیماری سرپرست خانواده تحت حمایت این نهاد هستند،افزود: این حامی همچنین متعهد شد ماهیانه مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اجاره مسکن این خانواده را به مدت یک سال واریز نماید.

وی ادامه داد: اهداء یک دستگاه بخاری گازی، یخچال ، تلویزیون و سبد کالا حاوی مواد غذایی از دیگر کمک های این حامی طرح محسنین به خانواده فرزند معنوی اش بود.

هادی حسن مصفا با بیان اینکه این حامی سه سال است همکاری خود را در قالب طرح محسنین با حمایت مادی و معنوی از یک فرزند آغاز کرده است، بیان کرد: این حامی علاوه بر کمک های تعهد شده ، در طول سال و به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی کمک های خود را به این نهاد اهداء می کند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ملارد،یادآور شد: نیکوکاران می توانند برای کمک به تأمین سرپناه مناسب ،انجام خدمات عمرانی در بخش های خرید، ساخت مسکن با حضور در دفتر کمیته امداد شهرستان ملارد کمک‌های خود را به دست خانوارهای نیازمند برسانند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد شهرستان ملارد کمیته امداد شهرستان ملارد طرح محسنین تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح مصوبات جلسه ستاد حفاظت از منابع آب ملارد، بر برخورد جدی با برداشت‌های غیرمجاز آب شرب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که افرادی خوش نشین بخواهند از آب شرب برای پر کردن استخرهای خود بهره مند شوند در حالی که روستاییان ما از مشکل آب رنج ببرند.

وی ادامه داد: تمام مسئولین امر به ویژه اداره آب و فاضلاب موظف هستند با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی به صورت جدی نسبت به شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز در اسرع وقت اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان این که موضوع آب یکی از مهمترین مباحث حیاتی است، افزود: بخشی از مشکلات آب ملارد در حوزه زیرساختی بوده که توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و بخش دیگر آنها به مشکلات حوزه مدیریتی برمی‌گردد که باید مدیران و مسئولان امر برای حل این مشکلات پای کار باشند.

اسدی از وجود انشعابات غیرمجاز آب به عنوان یک مشکل جدی حوزه مدیریتی یاد کرد و افزود: باید اکیپ‌هایی در سطح شهرستان تشکیل شود تا با انشعابات غیرمجاز برخورد جدی داشته باشند.

کد خبر 6098909

دیگر خبرها

  • حمایت ۷۹۳ معلم نیکوکار از ایتام اردبیلی
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند