Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به برگزاری طرح ولایت در استان گفت: ظرفیت پذیرش این دوره از طرح ولایت تنها دو تیم ۱۰۰نفره در بخش کارشناسی و کارشناسی ارشد است و با افزایش متقاضیان دوره طرح ولایت تمدید می‌شود. - اخبار استانها -

حامد زمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ضرورت مهارت‌افزایی و توانمندسازی طلاب اظهار داشت: نظام کشور ما مبتنی بر جمهوری اسلامی و بر پایه ولایت فقیه شکل گرفته است، آشنایی با بحث ولایت و به ویژه ولایت فقیه از الزامات جامعه امروز تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روحانیون جامعه اسلامی به منظور پاسخگویی و برطرف کردن شبهه افراد نیازمند آموزش و بروزرسانی اطلاعات خود هستند به همین سبب برای طلاب و روحانیون حوزه علمیه دوره‌ای عمومی و نوین‌تر از سایر دوره‌های آموزشی با عنوان «طرح ولایت» و با همکاری مرکز تحقیقات علمی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در سطح کشور و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان مرکزی تصریح کرد: روحانیون پس از گذراندن دوره‌های عمومی به بخش آموزش تخصصی که در سطح کشوری برگزار می‌شود ورود می‌کنند و توسط اساتید شاخص کشور تحت آموزش قرار می‌گیرند.

یاسوج| طرح ولایت دانشجویی به صورت مجازی برگزار می‌شود آغاز دوره نیمه متمرکز طرح ولایت در 4 استان/ثبت نام 17 هزار دانشجو در دوره های مجازی و نیمه متمرکز طرح ولایت ویژه معلمان در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

زمانی عنوان کرد: این دوره عمومی شامل تدریس مبانی اندیشه سیاست اسلامی، حکومت اسلامی و ولایت فقیه همراه با صدور گواهینامه و درج در پرونده تبلیغی طلاب انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام طلاب خواهر و برادر در سطح 1(کارشناسی) و سطح 2(کارشناسی ارشد) می‌توانند از این فرصت آموزشی ارزشمند بهره‌مند شوند، طرح ولایت در بیش از 16 جلسه به مدت 45 دقیقه در فضای اِسکای‌روم برگزار می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه با اشاره به استقبال طلاب گفت: تاکنون با استقبال بی‌نظیر و خارج از انتظار طلاب رو به رو بوده‌ایم و ظرفیت پذیرش این دوره از طرح ولایت تنها دو تیم 100 نفره در بخش کارشناسی و کارشناسی ارشد است و با افزایش متقاضیان دوره طرح ولایت نیز تمدید می‌شود.

انتهای پیام/712

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه برگزار می شود استان مرکزی طرح ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر