Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@05:51:19 GMT

رادیو ترتیل دائمی شد/ پخش از رادیو نما

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۱۹۲۹

رادیو ترتیل دائمی شد/ پخش از رادیو نما

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس رادیو ترتیل در قالب سومین کانال ۲۴ ساعته شبکه رادیویی قرآن دارای فرستنده مستقل و رادیو نمای مستقل شد.

این شبکه رادیویی طی سه سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به راه‌اندازی رادیو ترتیل کرد و پس از دو سال پخش در ماه‌ رمضان، رادیو ترتیل به عنوان یک رادیوی دائمی و ۲۴ ساعته کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیو ترتیل از ابتدای شهریورماه سال جاری از طریق موج اف ام مستقل، ردیف ۹۹/۵ مگاهرتز در حال پخش است و از آبان‌ماه سال جاری نیز دارای رادیو نمای مستقل شده و از طریق دستگاه مبدل دیجیتال تلویزیون قابل دریافت است.

رادیو ترتیل در شبانه‌روز ۲۱ جزء تلاوت ترتیل از ۲۱ قاری برجسته ایرانی و مصری پخش می‌کند و از این شبکه در ۳ ساعت اذان‌گاهی برنامه‌ای اذان‌گاهی متناسب پخش می‌شود.

تلاوت ترتیل هر جزء رأس هر ساعت پخش می‌شود و روز بعد در همان ساعت از همان قاری جزء بعد پخش خواهد شد. برای مخاطبان علاقه‌مند ظرفیت ارزشمند رادیو نما فراهم شده است؛ به گونه‌ای که آیات در حال تلاوت همزمان از صفحات نمایشگر تلویزیون قابل مشاهده و پیگیری است.

رادیو ترتیل علاوه بر فرستنده موج FM و نیز رادیو نما از طریق ایرانصدا نیز در سراسر کشور قابل دریافت است.

رادیو ترتیل سومین کانال ۲۴ ساعته شبکه رادیو قرآن (پس از رادیو قرآن و رادیو تلاوت) است که به ترتیب در سال‌های ۱۳۶۲ و ۱۳۹۰ راه‌اندازی شده بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رادیو قرآن تلویزیون فرستنده رادیو ترتیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد

لازارینی گفت: از کشور‌های عضو سازمان ملل می‌خواهم با این فشار‌ها مقابله کنند، زیرا هدف واقعی از انحلال آژانس، اهداف سیاسی است که ممکن است در آینده بر سر تلاش‌ها برای حل مساله فلسطین و برپایی کشور مستقل فلسطینی مانع ایجاد کند.

رئیس آژانس آنروا افزود: هدف اصلی در این زمینه، عدم ثبت فلسطینی‌ها به عنوان آواره است که نماینده اسرائیل در نشست شورای امنیت سازمان ملل، هفته گذشته به صراحت به این موضوع اشاره کرد و گفت که وجود آنروا باعث ادامه دار شدن مساله آوارگان خواهد شد. اما مسئله اصلی، فقدان راه حل سیاسی است که باعث می‌شود فلسطینی‌ها مدت طولانی تری به عنوان آواره باقی بمانند.

لازارینی تصریح کرد که از درخواست رسمی رژیم صهیونیستی اطلاعی ندارد، اما اطمینان دارد که این رژیم فراخوان‌هایی را برای این موضوع و مذاکراتی را درباره تشکیلاتی جایگزین آنروا انجام داده است.

رئیس آژانس امدادرسان آنروا خاطرنشان کرد: نمی‌توان در شرایط کنونی، ساختار دیگری را جایگزین آنروا کرد، زیرا هیچ تشکیلات دیگری وجود ندارد که مسئولیت‌های آژانس آنروا را بپذیرد و مانند آن، امکان دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی را فراهم سازد. فقط یک دولت یا حاکمیت دارای حقوق کامل از عهده این مسئولیت برمی آید.

وی در پایان تاکید کرد: تنها طرفی که می‌تواند این مسئولیت‌ها را انجام دهد، کشور مستقل فلسطین در آینده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم
  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت