Web Analytics Made Easy - Statcounter

« قطعاً برخورد قوه قضاییه با تخلفات درون دستگاهی پیرو پرونده هفت سنگان مفید و موثر بود.» نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با بیان این جمله گفت: اقدامات اخیر قوه قضاییه در برخورد با مسائل درون دستگاهی میزان اعتماد به قوه قضاییه را در مردم افزایش داد .

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: لطف الله سیاهکلی با اشاره به صدور رای بدوی پرونده هفت سنگان و تعیین مجازات‌های متناسب پیرو این پرونده گفت: بنده به عنوان نماینده و وکیل مردم از آیت‌الله رئیسی به دلیل تمام زحماتی که تاکنون در قوه قضائیه کشیده‌اند تقدیر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی امید را در دل ملت زنده کرده‌اند، افزود: از این رو مردم به عدالت جمهوری اسلامی دلخوش و دلگرم شده‌اند.

این نماینده مجلس ادامه داد: به هر صورت قوه قضاییه تنظیم کشور را و البته مجلس هم تنظیم دولت را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه انضباط بخشی و سلامت کشور به قدرت و مدیریت قوه قضائیه معطوف می‌شود، بیان داشت: قوه‌ای که می‌کوشد تا دیگران را تنظیم و سلامت بخشی را ترویج دهد، خودش نمی‌تواند ناتنظیم و ناکوک باشد.

نماینده مردم «قزوین، آبیک و البرز» در مجلس تاکید کرد: متاسفانه ما در برخی مواقع می‌دیدیم که نا تنظیمی و عدم سلامت بخشی به چشم می‌خورد که از جمله آن در استان قزوین بود و به پرونده هفت سنگان هم مربوط می‌شد.

سیاهکلی تصریح کرد:با این حال اینکه صاحب قدرت ابتدا خود را تنظیم می‌کند و به خودش نهیب می‌زند و اصلاح را از خود شروع می‌کند؛ این مسئله می‌تواند عظمت قدرت و جایگاه قدرت را افزایش دهد بنابراین وقتی قوه قضائیه می‌آید و با تخلفات درون دستگاهی خود برخورد می‌کند این خود گویای افزایش قدرت، توانمندی، سلامت و شجاعت این قوه است که از این بابت هم بنده مجدداً از مدیریت آیت الله رئیسی در این زمینه تقدیر و تشکر دارم چرا که ایشان کار بزرگی را آغاز کرده‌اند.

نماینده مردم «قزوین، آبیک و البرز» در مجلس اظهار داشت: این قبیل اقدامات از سوی قوه قضائیه موجب تأثیر در جامعه و کشور خواهد شد.

سیاهکلی بیان داشت: بنده در مراجعات مردمی می‌بینم که واقعا مردم از قوه قضاییه تقدیر و تشکر دارند که این خود گویای عملکرد مثبت این قوه در نزد مردم است لذا این اقدامی که شروع شده است میزان رضایتمندی و اعتماد به قوه قضائیه را در مردم افزایش داده و امیدواریم پاکسازی تا انتها ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: قطعاً برخورد قوه قضاییه با تخلفات درون دستگاهی پیرو پرونده هفت سنگان مفید و موثر بوده است و بنده در این راستا از مدیریت قوه قضائیه تقدیر و تشکر دارم.

بیشتر بخوانید: امام جمعه قزوین: شادی و امیدواری مردم نسبت به عدالت با صدور رای پرونده هفت‌سنگان جان گرفت

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: قوه قضاییه هفت سنگان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه هفت سنگان پرونده هفت سنگان درون دستگاهی قوه قضائیه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

در ادامه مسابقات روز چهارشنبه پنج بوکسور جوان ایران به مصاف رقبای خود رفتند که نتایج زیر به دست آمد:

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی که طی دو روز اخیر با بیماری سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌کرد، برابر ظفربیک کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان قرار گرفت و در مبارزه‌ای نزدیک، مغلوب شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو شد و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی مصاف داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه کرد و با قبول شکست از گردونه رقابتها حذف شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال‌ کرد و نتوانست بر حریف غلبه کند و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، سه نماینده ایران در رده سنی امید به مصاف حریفان خود می‌روند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با هزار نفر از کارگران در هرمزگان
  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • خبرگزاری قوه قضاییه جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی منتشر کرد
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان