Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پیامی به مناسبت هفته بسیج بر ضرورت استمرار روحیه بسیجی برای مقابله با کرونا تاکید کرد. متن پیام به این شرح است:

 بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(مقام معظم رهبری)
 
«بسیجی» خاطره جوانمردان پاکدامن و غیوری است که مدال جنگ و دفاع مقدس را محراب عبادت ساخته و با عزمی راسخ به دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پرداختند و در برابر ابرقدرت ها ایستادند و با نثار جان خود به نسل های پس از خود درس های بزرگی آموختند؛ درس هایی که امروزه در قالب «تفکر بسیجی» شکل می گیرد و به اشکال مختلف در بطن جامعه وارد می شود.
 
شناخت و درک بیشتر و عمیق تر از فرهنگ و تفکر بسیجی کمک می کند تا در زنده نگهداشتن و تداوم این روش و منش بکوشیم و فرهنگ معنویت، شهادت، غیرت، دینداری، استقلال و آزادی را سرلوحه فعالیت های شخصی و اجتماعی قرار دهیم و بسیجی وار همواره آماده حضور در صحنه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و نظامی باشیم.
 
امروز نقش بسیجیان در زمینه مبارزه با ویروس کرونا بسیار سازنده است و ظرفیت عظیم بسیج آمادگی کامل برای مبارزه با ابعاد مختلف بیماری کرونا را دارد؛ با توجه به اعمال محدودیت های جدیدی کرونایی استمرار روحیه بسیجی در میان آحاد جامعه جهت مقابله با این ویروس ضروری است و امید است که با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم از این شرایط دشوار عبور کنیم.

اینجانب یاد و خاطره شهیدان و حماسه‌سازان بسیجی در عرصه‌های مختلف، دفاع از انقلاب و میهن اسلامی از جمله شهدای امنیت، شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و با تجلیل از مجاهدت‌های مخلصانه و خدمات بی‌منت و بی انتهای مجاهدان مدافع سلامت و شهدای این عرصه که با تلاش جهادی مردم را در سختی‌ها و مصائب در عرصه سخت و طاقت فرسای مبارزه با بیماری کرونا یاری نمودند، خالصانه از خدای متعال بازگشت نعمت سلامت برای کلیه آحاد ملت ایران را مسئلت نموده و برای شهدای این عرصه اجر جزیل را خواستارم.
 
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا دفاع مقدس استاندار تهران انقلاب اسلامی بسیج بسیجی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه  طی 24 ساعت گذشته 47 فلسطینی دیگر شهید و 61 تن دیگر نیز مجروح شدند.

براساس این بیانیه، شمار شهدای نوار  غزه از هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 34 هزار و 535 شهید و شمار مجروحان نیز به 77 هزار و 704 نفر افزایش یافته است.

در این بیانیه با اشاره به وجود اجساد زیر آوارها و کنار جاده‌ها تصریح شد که تیم‌های پزشکی و مسئولان دفاع مدنی به‌دلیل ممانعت نیروهای رژیم اشغالگر نمی‌توانند به پیکرهای برسند.

دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که تخمین زده می شود بیش از 10هزار شهروند فلسطینی از ابتدای تجاوز به غزه تا کنون زیرا آوار ساختمان های ویران شده مدفون شده اند.

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تلنبار شدن هزاران پیکر شهدای حمله وحشیانه اسرائیل به غزه  با فرا رسیدن فصل گرم شروع به شیوع بیمارهای و وبا شده است.

دفاع شهری غزه تصریح کرد که کار بدون تجهیزات لازم برای بیرون کشیدن پیکرهای هزاران شهید یک تا سه سال طول می کشد.

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد