Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید درخواستی از این باشگاه دارد که مشابه تقاضای کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا از مدیران این تیم در فصل تابستان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، ایسکو هافبک تیم فوتبال رئال مادرید از مسئولان این باشگاه درخواست کرده در نیم‌فصل با انتقال او به تیمی دیگر به‌عنوان بازیکن آزاد موافقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست ایسکو مشابه ماجرای درخواست لیونل مسی از رئیس باشگاه بارسلونا برای موافقت با فسخ قرارداد اوست چرا که او نیز بدون داشتن مقصد مشخص و توافق با تیمی دیگر از رئالی‌ها درخواست کرده که به او اجازه دهند در ماه ژانویه از این تیم جدا شود. با این حال این درخواست به منزله قطعی بودن جدایی ایسکو از رئال مادرید نیست و احتمال ماندن او وجود دارد.

طبق ادعای آ اس، ایسکو که در این فصل فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید نداشته و در هفته‌های اخیر هم تنها دقایق پایانی نیمه دوم به میدان رفته است، به این جهت درخواست جدایی کرده تا انتقالش به تیمی دیگر در ماه ژانویه آسان شود. او به صورت رسمی این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است.

شکار شکایت ایسکو از زیدان توسط شبکه تلویزیونی اسپانیایی + عکس

ایسکوی 28 ساله به خاطر سن‌اش احساس می‌کند که بیشتر از این نمی‌تواند فرصت‌هایش را روی نیمکت رئال مادرید هدر دهد اگرچه او هنوز هیچ پیشنهاد رسمی دریافت نکرده است. البته در تابستان امسال از دو باشگاه منچسترسیتی و یوونتوس به‌عنوان مشتریان پروپاقرص او یاد شد. اما طبق اعلام منابع نزدیک به این بازیکن، خود او هیچکدام از این تیم‌ها را به دیگری ترجیح نمی‌دهد و می‌خواهد به تیمی برود که پروژه ورزشی بهتری داشته باشد.

ایسکو تا پایان فصل آینده با رئال مادرید قرارداد دارد و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد که این باشگاه در اوضاع نابسامان اقتصادی ناشی از شیوع کرونا بازیکنی را بدون کسب درآمد از دست بدهد. در همین راستا نشریه آ اس نوشته است که باشگاه مادریدی برای موافقت با فروش ایسکو 50 میلیون یورو می‌خواهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیونل مسی رئال مادرید ایسکو لیونل مسی رئال مادرید ایسکو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم

13 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (49.8MB)

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم