Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سعید خطیب زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اخبار منتشر شده در ارتباط با اصابت چندین راکت به شهر کابل و از جمله اصابت یک راکت به بخشی از محوطه حیاط سفارت کشورمان، با محکوم کردن هرگونه اقدام تروریستی که مردم افغانستان و اماکن غیر نظامی را مورد حمله قرار می‌دهد و همچنین با ابراز همدردی با دولت و مردم افغانستان خصوصا خانواده قربانیان این اقدام تروریستی اظهار داشت:  در حمله تروریستی موشکی روز جاری به نقاط مختلف شهر کابل و از جمله محله دیپلماتیک این شهر، طبق بررسی های به عمل آمده تا این لحظه حداقل یک راکت به محوطه داخلی سفارت ایران در کابل اصابت کرده که در نتیجه آن آسیب های جزیی به برخی تاسیسات و تجهیزات سفارت وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال خوشبختانه هیچ خطری متوجه پرسنل سفارت کشورمان نشده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افغانستان جنگ حمله تروریستی خانواده وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل

نمایشگاه افغان-قزاق که با هدف توسعه و بهبود روابط بین افغانستان و قزاقستان، رفع انزوای اقتصادی در سطح منطقه و افزایش مبادلات تجاری در کابل ایجاد شده بود امروز به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه بین‌المللی حدود ۸۰ شرکت بزرگ از ۱۳ بخش کشاورزی، معدن، تجارت، بانک، فناوری و مخابرات شرکت کردند و در کنار آن، جلسات انجام معاملات بین تجار نیز برای این شرکت‌ها برگزار شد.

گفتنی است که نمایشگاه افغان - قزاق با نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات داخلی دو کشور افغانستان و قزاقستان در ۸۰ غرفه افتتاح گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان