Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «احسان عطایا» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان در سخنانی تأکید کرد که مقاومت در یمن، لبنان و فلسطین موجب شد تا دشمن صهیونیستی به آرزوهایش در منطقه دست پیدا نکند.

بر اساس این گزارش، وی همچنین اظهار داشت: سطح قدرت مقاومت در یمن، سوریه، فلسطین و لبنان افزایش یافته و همین مسأله موجب شده است تا مانع بزرگی در برابر رژیم صهیونیستی ایجاد شود و این رژیم نتواند به اهداف خود در منطقه جامه عمل بپوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تأکید کرد: یمن از لحاظ تاریخی همواره جزئی از زنجیره دفاع از مسأله فلسطین بوده است و به همین دلیل درگیری ها در یمن جزئی جدایی ناپذیر از درگیری ها در فلسطین به شمار می رود.

وی همچنین یادآور شد: رئیس جمهور کنونی آمریکا تلاش می کند تا از رهگذر ترور رهبران مقاومت و تشدید فشارهای اقتصادی به مقاومت در منطقه اهداف خود را محقق سازد. ما معتقدیم که مقاومت در سوریه و یمن تاکنون سیلی های بزرگی به پروژه های صهیونیستی وارد کرده اند.

کد خبر 5077157

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین یمن جنبش جهاد اسلامی احسان عطایا ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 روسیه سوریه فلسطین افغانستان ایران مناقشه قره باغ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون