Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ استاندار قم با بیان اینکه توسعه سرانه‌های تفریحی در قم ضروری است گفت: ساماندهی بوستان جوان و اقدامات لازم برای اصلاح بهره‌برداری از بوستان جوان در دستور کار قرارگرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست امروز در آیین افتتاح و رونمایی و آغاز عملیات پروژه‌های شهرداری قم اظهار داشت: به دنبال یک توسعه متوازن در شهر قم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استانداری آمادگی دارد همان‌طور که تا به امروز از این پروژه‌ها حمایت کرده است از امروز این روند را ادامه دهد به همین منظور برای توسعه فضای سبز اخیراً در شورای معاونین استانداری طرحی را تصویب کردیم.

توسعه سرانه‌های تفریحی در قم ضروری است

استاندار قم بابیان اینکه توسعه سرانه‌های تفریحی در قم ضروری است، بیان کرد: ساماندهی بوستان جوان و اقدامات لازم برای اصلاح بهره‌برداری از بوستان جوان در دستور کار قرارگرفته است.

قم|حمایت از اصناف آسیب‌دیده نیازمند تمهیدات در سطح کلان استمدیرکل ارشاد استان قم: نیازمند استفاده از بستر هنری در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی کرونا هستیم40 صندوق قرض‌الحسنه مردم‌یار در قم افتتاح می‌شود

سرمست عنوان کرد: استانداری آمادگی دارد مانند گذشته برای گسترش و توسعه فضاهای سبز اقدامات اساسی انجام دهد، مجموعه مدیریت قم همیشه از توسعه طرح‌های عمرانی، خدماتی، سرمایه‌گذاری و فضای سبز حمایت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه فضاها و سرانه‌های شهری باید به‌صورت متوازن در قم توزیع شود، خاطرنشان کرد: افتتاح و بهره‌برداری که امروز انجام شد قدم بسیار مهم و ارزشمندی برای توسعه سرانه فضای سبز و مراکز تفریحی و خدماتی و عمرانی است.

انتهای پیام/452/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توسعه سرانه بوستان جوان فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد:شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد:همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر