Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : طرح مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹ با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت بسیج و سایر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اجرا می‌شود.

رستگار یوسفی گفت : این طرح با هدف غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی اجرا می‌شود و تیم‌های مراقبتی به صورت محله محور و خانه به خانه طرح پایش را انجام داده و با شناسایی افراد بیمار، آنان را باارجاع به مراکز درمانی، به صورت مستمر رصد و پایش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جوانرود با تقدیر از همراهی خوب مردم و بازاریان افزود: در راستای اجرای طرح جدید ستاد ملی کرونا امروز با همکاری مردم و مسئولان، بازار جوانرود تعطیل و از ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان ممانعت شد.

یوسفی افزود: این محدودیت‌ها براساس مصوبه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا متناسب باوضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرستان جوانرود اعمال می‌شود.

او با بیان اینکه این محدودیت‌ها به منظور حفظ سلامت مردم و با همکاری آنان اجرا می‌شود، گفت: تمام اصناف و بازاریان به جزء مشاغل ضروری و پشتیبانی کننده موادغذایی و مراکز درمانی و کلینیکی و اورژانسی و مشاغل گروه یک تعطیل خواهند بود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر مبارزه با بیماری‌های معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی به اتمام رسید و مرحله دوم آن نیز از ۳۰ اردیبهشت تا یکم خردادماه به اجرا در می‌آید.
جهان‌بخش یوسفی یادآور شد: این طرح، از روز یکشنبه ۲ اردیبهشت با هدف ریشه‌کن‌کردن کامل این بیماری در کودکان زیر پنج سال مهاجران خارجی اجرا و بیش از ۷۵ درصد اتباع واکسیناسیون شدند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • کدورت آب شرب جوانرود در پی طغیان چشمه کاوات
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان