Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:51:52 GMT

تحول در کسب و کار های دیجیتال با رشدانا

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۵۳۷۹۱

تحول در کسب و کار های دیجیتال با رشدانا

در فضای دیجیتالی امروز، فرصت‌های شغلی زیادی وجود دارد اما به همان اندازه به نیروی ماهر و متخصص نیاز است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رشدانا، در حال حاضر نیرو کمی در بازار کار فعال هستند و بخشی از نیازهای این بازار به خوبی پوشش داده نمی‌شود. از طرفی، هر روز به تعداد طرفداران مشاغل دیجیتال و مهارت‌های تخصصی این رشته‌ها افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم یکی از دوستداران مشاغل آنلاین هستید و می‌خواهید در این زمینه مهارت کسب کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ چون می‌خواهیم پلتفرم توانمندسازی نیروی انسانی رشدانا را به شما معرفی کنیم.

رشدانا چیست؟

رشدانا با ارائه برنامه‌های رشدآموزی در تلاش است بستری مناسب برای آموزش و کسب مهارت‌های لازم بازار کار دیجیتال را در اختیار تمامی افراد مستعد و علاقمند قرار دهد.

در دنیای دیجیتالی پر رقابت امروز، کسب و کارها برای رسیدن به موفقیت و اهداف بلندمدت خود، چاره ای جز استخدام نیروی انسانی متخصص و کارآزموده ندارند؛ استخدام طراح، کدنویس، تحلیل‌گر، مدیر پروژه و یا حتی استخدام برنامه نویس.

بنابراین، رشدانا برای پر کردن این خلاء آموزشی و مهارتی در جهت توانمندسازی نیروی انسانی فعالیت خود را آغاز کرد و همچنان در این راه قدم بر می‌دارد.

مهارت‌آموزی و اشتغال تضمینی، رسالت رشدانا است

در این قسمت به یک سوال خیلی مهم پاسخ می‌دهیم و آن هم این است که چرا مهارت آموزی در کنار مدارک آکادمیک اهمیت دارد؟

اگر به آمار و ارقام رزومه‌های دریافتی شرکت‌ها نگاه کنید، متوجه تعداد بالای رزومه‌های ردشده افراد کارجو می‌شوید؛ این مساله نشان می‌دهد که بعضی افراد با وجود داشتن مدارک آکادمیک از دانشگاه‌های عالی کشور، هنوز برای کار در فضای حرفه‌ای آماده نیستند. قطعا شما هم با این موضوع موافق هستید که برای رسیدن به موفقیت باید در تمام ابعاد رشد کنیم نه فقط در یک حوزه خاص.

رسالت رشدانا هم در این جهت است؛ آموزش تئوری و تخصصی در کنار مهارت فنی و اجرایی و سپس اشتغال و بکارگماری نیروی انسانی که در نهایت توانمندی لازم جهت کار در بازار حرفه‌ای را برای شما فراهم می‌کند. در رشدانا، رشد و مهارت‌آموزی در سه حوزه انجام می‌گیرد:

. رشد فردی

. رشد فنی و مهارتی

. رشد کسب‌وکاری

فضای آموزشی و سرفصل‌های هر یک از این حوزه‌ها نسبت به دیگری متفاوت است اما در رشدانا تمام تلاش ما این است که بین هر سه بعد هماهنگی به وجود آید؛ به این ترتیب، یک رشد همه جانبه در راستای رسیدن به یک هدف واحد صورت می‌گیرد.

خلق ارزش در رشدانا چگونه است؟

اعتقاد ما در رشدانا بر این است که در کنار رشد و آموزش باید ارزش خلق شود؛ این خلق ارزش در حوزه‌های مختلف به این شکل است:

خلق ارزش برای رشدآموزان

رشدانا برای این دسته از افراد، برنامه‌های ویژه‌ای ترتیب داده است. در ابتدا، افراد متقاضی شرکت در برنامه توانمندسازی براساس علاقمندی و استعداد دسته‌بندی شده و به طور گزینش می‌شوند.

در مراحل بعدی، شاخص‌های مختلفی مانند میزان رغبت، تلاش، دانش و مهارت افراد در گروه‌های مختلف قرار گرفته و مهارت تخصصی مورد نظر خود را دنبال می‌کنند.

بعد از کسب مهارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، وارد بازار کار شده و دوره کارآموزی خود را می‌گذرانند و با موضوعات زیر، اهداف خود را دنبال می‌کنند:

. کمک به کارآموزان در کشف مهارت‌ها

. یافتن تصمیم صحیح در انتخاب مسیر شغلی

. شبکه سازی برای کشف/ ساختن فرصت شغلی جدید

. کمک به تیم‌سازی صحیح

خلق ارزش برای کسب‌وکارها

هر سازمان و ارگانی در حال حاضر برای یافتن نیروی کار مناسب، هزینه زیادی متحمل می‌شود. از جمله هزینه های کاریابی، آگهی های استخدامی، آزمون و ارزیابی و... اکثر این نیروهای جدید آن طور که باید آموزش ندیده‌اند و اطلاعات آن‌ها مبتنی بر مدارک دانشگاهی است.

رشدانا، با فراهم کردن بستر مهارت‌آموزی پیش از ورود به بازارکار، درصد آزمون و خطای سازمان و شرکت را کاهش می‌دهد و همین مساله از هدر رفتن منابع به طرز چشمگیری جلوگیری می‌کند. در زیر چرخه خلق ارزش رشدانا برای کسب‌وکارها را می‌بینید:

. کاهش هزینه کسب‌وکار به واسطه پرورش نیروی انسانی آماده کار

. کمک به کسب‌وکارها در چینش مسیر رشد شغلی پرسنل

. راهکار برای آموزش پس از استخدام نیروی انسانی

. ارزیابی، بازآموزی، جذب و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی کارآزموده

مخاطبان رشدانا چه کسانی هستند:

رشدانا به عنوان پلتفرم توانمندسازی سرمایه های انسانی با بخش های مختلفی از جامعه در ارتباط است:

. شرکت‌‎ها و سازمان‌هایی که به دنبال رشد و پرورش نیروهای انسانی در جهت افزایش تولید خدمات یا محصول هستند.

. شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال نیروی انسانی آموزش دیده، مهارت دیده و کارآزموده برای افزایش راندمان و کارایی شرکت خود هستند.

. افراد کارجو و متقاضیان کار که نیاز به یادگیری، کسب مهارت و تجربه در حوزه‌های تخصصی کسب‌وکارهای دیجیتال هستند.

. مدرسین و افراد با تجربه‌ای که به دنبال آموزش و تدریس در این زمینه و موضوعات هستند.

سخن پایانی

برای ورود به مسیر رشد شغلی و مهارتی، با در نظر گرفتن یک بازه زمانی شش ماهه تا یک ساله، هم اکنون به دنیای رشدانا وارد شوید و از طریق وبسایت www.roshdana.com پا در عرصه رشد خود بگذارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کسب و کار دیجیتال استخدام برنامه نویس کاریابی ها نیروی انسانی مهارت آموزی خلق ارزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه گفت: کارآفرین و کارگر، دو بال حرکت اقتصاد و تولید هستند و در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایگاه این دو در عرصه تولید، توجه واقعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری _شنبه هشتم فروردین_ در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و جمعی از کارگران و کارفرمایان نمونه با اشاره به اینکه جامعه ما حکم یک خانواده را دارد که هرکدام از ما در عرصه‌های مختلف مشغول ایفای نقش برای اعتلای آن هستیم، اظهار کرد: خانواده‌ای هستیم که از سوی مستکبران عالم تحت تحریم بی‌سابقه‌ای قرار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه به فضل خدا و اتکا به نیروی انسانی خودمان کار را شروع کردیم و امروز تبدیل به یکی از قدرت‌های اقتصادی منطقه شده‌ایم، افزود: تنها کشوری هستیم که پرچم توحید، آزادگی و استقلال را در دنیا بلند کرده‌ایم، تحت تأثیر نظام فاسد سرمایه‌داری قرار نگرفتیم و باعزت روی پای خودمان ایستاده‌ایم.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه خداوند متعال اراده فرموده است که این انقلاب و این ملت را زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت قرار دهد، خاطرنشان کرد: امروز پیام انقلاب اسلامی عالم‌گیر شده است و آمریکای مستکبر که از اوایل انقلاب تحریم را علیه ما شروع کرد، در کشورش مبتلابه خیزش عمومی در همه اقشار جامعه به ویژه دانشگاه‌ها شده است.

حجت‌الاسلام غفوری لحظه‌لحظه تلاش‌ها و کوشش‌هایی که در عرصه کارگری و کارفرمایی در سال‌های بعد از انقلاب صورت گرفته است را عبادت دانست و ادامه داد: دنیا به نیروی کار و کارگر به چشم یک ابزار نگاه می‌کند و تا حدی برای او احترام قائل می‌شود که منافع نظام سرمایه‌داری را تأمین کند، اما در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نیروی انسانی به‌عنوان زیربنا و اساس کار نگاه می‌شود و به شخصیت، کرامت انسانی جایگاه او در عرصه تولید، توجهی واقعی می‌شود.

وی اضافه کرد: کارآفرین و کارگر، دو بال حرکت اقتصاد و تولید هستند که اگر باهم حرکت کنند، پرواز شکل می‌گیرد. دلسوزی این دو مجموعه برای یکدیگر، اوج اعتلای این ملت است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌) در بحث جهش تولید که در هر منطقه و هر استانی لازم است مسئولان بررسی کنند که با توجه به اقتضائات منطقه، چه اقداماتی انجام شود تا جهش تولید شکل بگیرد، عنوان کرد: نیاز است مسئولان استان با توجه به زیست‌بوم استان کرمانشاه برای اقتضائات نیروی انسانی و سرمایه‌های خدادادی که در این استان وجود دارد، هم‌فکری کنند تا هم رونق اقتصادی را به ارمغان بیاورد و هم نرخ بیکاری را به صفر برساند.

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به لزوم تسریع و تسهیل کار تولیدکنندگان، تأکید کرد: موارد متعددی از تولیدکنندگان را ملاقات کردم که از موانع موجود در بروکراسی اداری گلایه‌مند بودند؛ بنابراین بنده در ابتدای سال، در خطبه‌های نماز جمعه، به مسئولان تأکید کردم در صورتی که یکی از مسئولان در ادارات برای تولید کننده و روند تولید مشکلی ایجاد کند، بنده در نماز جمعه او را به مردم معرفی خواهم کرد.

کد خبر 748579

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • دیدگاه اساتید دانشگاه تهران درباره تحول در علوم انسانی
  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست