Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی تمهیدی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان پاکدشت بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارد و محدودیت‌های کرونایی شهرستان بر اساس این تقسیم بندی از ساعت صفر شنبه با اعمال محدودیت تردد به استان تهران اجرایی شده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ویژه مناطق نارنجی، مشاغل رده ۳ و ۴ در سطح شهرستان پاکدشت اجازه فعالیت ندارند و دو گروه یک و دو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار پاکدشت گفت: گروه‌های ناظر و بازرسان ادارات صمت، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، تعزیزات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی از صبح امروز با حضور در مناطق مختلف شهرستان نسبت به بررسی وضعیت عملکرد واحدهای صنفی اقدام کرده و تذکرات لازم را به آن دسته از صنوفی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام نمی‌کردند، ارائه نمودند.

تمهیدی اظهار کرد: شهرستان پاکدشت دروازه ورودی استان تهران از شرق می‌باشد که به منظور ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در استان و خروج خودروهای بومی، عومل پلیس راه و راهور با همراهی ادارات راهداری و سازمان آتش نشانی، در پلیس راه شریف آباد مستقر و دستورالعمل‌های ابلاغی را اجرا کردند.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل، ورود خودروهای با پلاک غیر استان تهران و خروج پلاک‌های استان تهران از پلیس راه شریف آباد ممنوع است.

فرماندار پاکدشت اظهار داشت: اگر مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی دقت لازم را داشته باشند، می‌توانیم بار دیگر شهرستان را به وضعیت زرد و سفید بازگردانیم.

وی گفت: با ماندن در خانه، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی میتوان این بیماری را کنترل کرد و شهرستان را به وضعیت مطلوب رساند.

بر اساس ابلاغ طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، از شنبه اول آذرماه انسداد محور شرقی استان تهران در محل پلیس راه جدید شریف آباد با همکاری دستگاه های اجرایی، نیروی انتظامی و پلیس راه، بسیج، راهداری و هلال احمر اجرا می‌شود.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ورامین هادی تمهیدی پاکدشت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورامین هادی تمهیدی پاکدشت محدودیت های کرونا ویروس کرونا ورامین هادی تمهیدی پاکدشت محدودیت های کرونا اخبار کنکور استان تهران پلیس راه بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۵۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به منظور بررسی وضعیت طرح های عمرانی و خدماتی مسکن مهر صفادشت و شهرک گلهای شهرستان ملارد و پس از بازید از این مناطق، نشستی، با حضور معاون هماهنگیِ امور عمرانی استانداری تهران در دفتر فرماندار شهرستان ملارد برگزار شد 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار